Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jak jsem po dlouhé době zapnula televizi a tam AZ kvíz a bratři Bendigovi

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: www.pixabay.com

Ačkoliv poctivě platím koncesionářské poplatky, tak jsem člověk, který dává přednost streamovacím platformám, a na klasickou televizi se téměř nedívám.

Článek

Když jsem tedy tuhle zapnula televizi, kde zrovna běžel AZ kvíz, kde jako host byl Jan Bendig a jeho bratr Marsell Bendig, nestačila jsem se divit.

Musím, možná trochu povrchně přiznat, že jako první jsem byla vcelku dost rozhozená z jejich outfitů. Jsem jen o sedm let starší než mladší z bratrů, a přesto mi přijde krajně nevychované si na natáčení vzít sluneční brýle. Jejich zlaté doplňky asi ponechám bez komentáře, tady asi stačí říct, že není všechno zlato, co se třpytí.

Během úvodu se samozřejmě kluci představili. Že jsou z Hradce Králové, ale žijí v Praze, jeden, že je herec, druhý zpěvák, nechyběla reklama na jeho koncert a pak to všechno začalo.

Jakmile došlo na otázky spustila se pravá show. Trapné chichotání, slovo „nevím“, které se ozývalo stále do kola, jejich výrazy hlubokého zamyšlení, které stejně k ničemu nevedly, trhané divné pohyby připomínající rapování.

Věděli jste, že podle nich je známá znojemská zpěvačka Britney Spears? Ne? Tak teď už to víte, alespoň tedy to si myslí Marsell Bendig, kterému se jeho „nevím“ vyplatilo během otázky na známou píseň od Hany Zagorové, která se jmenuje jak? Ano, jmenuje se NEVÍM. Bingo. Trefa.

Osobně mám AZ kvíz zafixovaný jako pořad, kde jsou spíše starší osoby, které už mají nějaký přehled, baví je vědomostní soutěže a chápou princip hry, což se o těchto bratrech bohužel říct nedá, protože ti si vybírali čísla náhodně, zjevně podle svých oblíbených.

Po shlédnutí tohoto dílu AZ kvízu můžu s klidem říct, že klasickou televizi si opět zase dlouho nezapnu a že doufám, že ne všechna tvorba, která jde z poplatků od diváků, není takové dno televizních pořadů, jako tento díl, který se opravdu nepovedl.

Zdroj: https://www.ceskatelevize.cz/porady/15174736978-ct-art-kviz/224938000970012/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz