Hlavní obsah
Nakupování a trendy

Slevy v Lidlu pouze pro fanoušky konkrétní prodejny aneb, když si chcete nákup opravdu užít

Foto: Pixabay

Supermarket

Kdo nefandí, není Čech? Tak to už neplatí. Teď frčí „Kdo nefandí, nenakoupí v Lidlu se slevou“. K tomu je potřeba mít ještě dobrý zrak a být zapálený do zážitku z nakupování ve slevě.

Článek

Vítejte v nové éře nakupování. V éře, kde už nestačí jen přijít do obchodu, hodit do košíku pečivo, šunku, sýr, máslo a zaplatit. Ne, ne, přátelé, ve 21. století se od zákazníka očekává mnohem víc. Třeba to, že bude chtít hrát hry. Podle toho, ve které prodejně zrovna nakupuje. Například v Lidlu musíte být pro získání slevy nejen loajální, ale také aktivní, dobře vidící, trpěliví a znalí zeměpisu. A co hlavně – musíte mít správně nastavenou oblíbenou prodejnu v aplikaci. Jinak máte smůlu. A taky plnou účtenku.

Zákazníkům se to nelíbí

Zákazníci obchodního řetězce Lidl si v posledních dnech stále častěji stěžují na novou slevovou podmínku, která může při běžném nákupu snadno uniknout pozornosti spěchajících zákazníků. U vybraného zboží totiž platí sleva pouze tehdy, pokud má zákazník v aplikaci Lidl Plus nastavenou konkrétní prodejnu jako „oblíbenou“. Kdo tak neučiní, zaplatí běžnou cenu.

Velká číslovka, malá písmenka

Na první pohled působí cenová cedulka jako běžná sleva. Velké výrazné číslo v červené barvě láká k nákupu. Až malým písmem pod cenou, často až u země, se dozvíte, že zvýhodněná částka platí jen v případě, že máte příslušnou prodejnu označenou jako oblíbenou v aplikaci.

Negativních komentářů je hodně

Takhle jsme jednou kupovali proteinové pomazánky. Koupili jsme jich 8. Rozdíl asi 250 Kč. Všimli jsme si až doma.“ popsal svou zkušenost jeden ze zákazníků na síti X (dříve Twitter). Není zdaleka jediný. Další uživatel dodává: „Obávám se, že je to horší, než se zdá. Upozornění malým písmem a nízko nad podlahou, zhorší přístupnost takové informace natolik, že starší člověk nevyhodnotí svou cenu. K tomu proměnné cedule jak v tunelech. Čekám , kdy se cena změní po přesunu do košíku…“

Zvažují změnu prodejny

Podobných komentářů na síti „X“ přibývá. Lidé upozorňují na to, že se v obchodech tohoto řetězce musejí neustále soustředit, kontrolovat podmínky slev a číst každou cedulku s maximální pečlivostí. Některým to začíná vadit víc než samotné ceny. „Jsem fakt kousek od toho se na to absolutně vykašlat a budu chodit tam, kde budou mít podobných blbostí úplně nejméně. Místo nějakého jednoduchého a fajn gamingu, který by vás držel v jednom supermarketu, dával vám pravidelně nějaké bonusy za útratu, musí člověk sledovat, co má za výhody od banky, co má v aplikaci, jak ji má nastavenou, co kupóny, co slevy v obchodě …“ napsal další z uživatelů.

Nakupování večeře jako zážitek?

Ale nezoufejme. Možná je to celé jen trénink. Třeba nás Lidl jenom připravuje na budoucnost, kdy nebudeme kupovat rohlík, ale zážitek z nákupu rohlíku, po splnění několika misí v mobilní aplikaci. Kdo ví, třeba příště dostanete slevu za to, když budete tančit mezi regály, sdílet story, mít modrou košili a vyznávat se z lásky k máslu. A kdo nechce hrát? Ten prostě zaplatí plnou cenu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz