Hlavní obsah
Umění a zábava

Anketa: Kterého bojovníka proti komunismu si nejvíc vážíte?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pokrokový euroobčan

K uspořádání takové malé ankety mě inspirovaly výsledky průzkumu mezi mladými lidmi na pražských školách.

Článek

Jak jsem zde již několikrát psal, moje neteř Ella navštěvuje výběrovou elitní školu v Praze, která je zaměřena na evropská studia a drží se co nejdále od zkostnatělého českého školství. Žáci této školy se zajímají o ekologii, multikulturalismus, obecné morální hodnoty a v neposlední řadě o politiku. Nedávno se zúčastnili i průzkumu, který měl zjistit, kterého bojovníka proti komunismu si mladí lidé na prestižních školách nejvíce váží. Výsledek vidíte v titulním obrázku mého článku,

A tak mě napadlo, že bych mohl podobnou anketu uspořádat i mezi svými čtenáři. Uvidíme, jestli se výsledek bude výrazně lišit. Pojďme na to.

Anketa

Který bojovník proti komunismu má u vás největší kredit
Petr Pavel
25,2 %
Václav Havel
8,3 %
Bratři Mašínové
7,1 %
Karel Kryl
48,8 %
Eva Pavlová
1,6 %
Jan Hrušínský
0,8 %
Jiří Mádl
1,6 %
někdo jiný
6,6 %
Celkem hlasovalo 254 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz