Hlavní obsah

Firmy podporující LGBT čelí diskriminaci. Podpořme je!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pokrokový euroobčan

Co mají společného firmy, kterým se přestalo na trhu dařit? Podporují moderní a alternativní životní styly. Nepřipusťme, aby je netolerantní zákazníci zničili.

Článek

Značná část naší společnosti se stále těžko smiřuje s tím, že mladí lidé opouštějí zastaralé a přežité staré způsoby soužití a životních stylů, které navíc mají (už jenom kvůli důrazu na reprodukci) fatální dopad na klima naší planety.

Progresivní firmy si to uvědomují a přebírají za budoucnost naší planety odpovědnost. S nadšením se pouštějí do propagace moderních životních stylů a snaží se na tuto cestu, která je k naší planetě šetrnější, změnit přístup společnosti ke způsobům partnerského soužití.

Problém však je, že i přesto, že jsme globální ekonomické prostředí nastavili tak, aby firmy nebyly závislé na rozmarech a preferencích zákazníka, zákazník má stále velkou moc rozhodovat o tom, jak se firmám daří. Pojďme se podívat na tři z nich.

Škoda Auto se před časem stala oficiálním partnerem festivalu Prague Pride. Od té doby vyklidila trh v Bělorusku, Rusku, Číně a v podstatě i ve Velké Británii a dalších státech. V současné době je jejím druhým největším trhem desetimilionová Česká republika. Kdyby se jí stalo, že ji přestanou kupovat v Německu, může se ocitnout ve stejné pozici jako v dobách, kdy vyráběla stodvacítky. Tedy že bude prodávat automobily jenom u nás. S tím rozdílem, že i zde její podíl na trhu klesá, a pokud jde o soukromé zákazníky, už ani v České republice není jedničkou.

Švýcarská banka Credit Suisse rovněž podporuje LGBT komunitu, dokonce do vedení dosadila nebinární manažery z této komunity, kteří za sebou mají spoustu odvedené práce na poli aktivismu. Přesto se tato banka ocitla před krachem.

Česká pošta dává během festivalu Prague Pride do oběhu balíčky v duhových barvách. Přesto se ocitla v takové ekonomické ztrátě, že se naše vláda musí zabývat plány na její záchranu před krachem.

Pokud budou angažované firmy vydány na milost zákazníkům, u nichž převažuje staré myšlení, bude to pro ně znamenat ohrožení. Je povinností naší společnosti, abychom se konečně odpoutali od „náboženství“ volného trhu a kapitalismu a abychom zákazníka z procesu, kdy rozhoduje o bytí či nebytí firem, jednou provždy odstřihli.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz