Článek
Teď je právě ta chvíle, kdy bychom měli Škodu maximálně podpořit. Jistě, pokud jsme povrchní křupani bez špetky společenské zodpovědnosti, tak nás u výrobců automobilů zajímá užitkovost, použitelnost, spolehlivost, cena a další povrchní parametry. Ale pokud jsme lidé se smyslem pro společenskou odpovědnost, zajímá nás boj s dezinformacemi, podpora zdravých procesů ve společnosti a budování liberální demokracie, pak u automobilových firem hledáme něco jiného.
A proč bychom tedy měli podpořit právě Škodu? Tato firma se přihlásila s maximální odpovědností k boji za klima a obětovala své hospodářské výsledky za záchranu planety, tedy nás všech. Rovněž se rázně postavila proti webům, které se odmítly podřídit požadavkům naší vlády. A v neposlední řadě partnerství Škody a Volkswagenu pomáhá utužovat naše přátelské vztahy s Německem, urovnávat dávné křivdy a přispívat k vzájemnému odpuštění za to, co jsme si za 2. světové války navzájem prováděli.
Škoda se možná na světovém trhu stane zcela bezvýznamnou značkou, ale o to větší by měla být v našich srdcích.