Hlavní obsah
Umění a zábava

OnlyFans - proč ne, ale…

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Image creator Bing

Ilustrační obrázek

Proslulou platformu, kde se prý dají vydělat pohádkové peníze, jsem objevila i já. Ale…

Článek

Hodně mých mužských známých tvrdí, že kdyby byli ženská, tak se budou fotit na OnlyFans, aby nemuseli ani hnout prstem a mít prachy. Tak konec konců, proč by ne, ale nějak nepomýšleli na to, že by mohli být ošklivá ženská. Ano, tvrdí se, že všechny ženy jsou krásné, ale ruku na srdce… Hodně žen je průměrných a to, že si americká playmate na OF vydělá miliony neznamená, že se to povede i Anče z Horní Dolní, co dělá za kasou. Pokud tedy nevypadá jako playmate.

Já jako playmate nevypadám, ale říkala jsem si, být mladší tak do toho jdu. Žádná kariéra mě nečeká, děti nemám, a tak nemám co ztratit. Maximálně tak čas, který strávím focením fotek, co si pak nikdo nekoupí. Ono něco jiného je mít na to profi fotografa a jiná věc se fotit sama mobilem, navíc coby naprostý antitalent vím o kompozici asi tolik jako o botanice. Každopádně by to v mých mladých letech byla lepší brigáda, než doplňovat zboží v supermarketech. Ne, že bych chtěla tuto formu brigády nějak dehonestovat, ale přijde mi, že spoustu lidí se za tyto špatně placené brigády stydí, a pokud je jiná možnost, třeba OF tak do toho jdou.

Proč ale pořád mluvím tak pokrytecky, že bych do toho šla zamlada, ale ne teď? Tak zaprvé, fotky běžné skoro čtyřicátnice by si nikdo nekupoval a zadruhé, zamlada jsem fotila akty. Bohužel nebylo tolik možností jako dnes, tak se mi nepovedlo nějak výrazně prorazit, ale chlácholí mě to, že bych na OF taky nijak výrazně neprorazila, protože jsem nevýrazná (hehe). A ano, nijak mi nevadí, že na internetu lítají moje hambaté fotky, protože kariéra v politice nebo školství nehrozí, děti také ne, takže mi to může být jedno. Plus nejsem tolik známá, aby mě někdo fotkami pokoušel kompromitovat, nebo vydírat. To už rovnou může být vydíráno upravenými fotografiemi, kde je moje hlava naroubovaná třeba na milence Kim-Čong Una. :D

Ale abych neodbíhala od tématu, ano, je pravda, že hodně lidí může dráždit, že si spoustu žen, co třeba nic pořádně neumí, na OF založilo slušnou živnost, zatímco oni musí dělat denně nějakou špatně placenou práci, kde se nadřou. Třeba by taky rádi OF dělali, ale nejsou hezcí nebo se stydí a bojí, co by na to řekli sousedi/děti/příbuzní atd. Tak zaprvé, nebudou říkat nic, když se to nedozví. A zadruhé, zkuste přemýšlet sami za sebe, ne podle toho, co si o vás myslí kdejaký Jouda. Stejně z vás mají srandu, že pořád jen dřete a zmůžete se maximálně tak na Chorvatsko a váš byt není uklizený, ale to je i to, co vy si myslíte o nich.

Tak uvidíme, no. Třeba se do toho pustím, a vy si na internetu přečtěte článek ve smyslu „směšná Češka se snaží prorazit na Only Fans. Dnes už může být umělec kde kdo.“ A pod tím jiný článek ve znění „supermarkety trpí nedostatkem doplňovačů zboží“. Nebo si zaplatím AI generátor, kde si vytvořím imaginární ženu, kterou budu na OF dávat a trhnu na tom majlant, aniž bych musela ukázat byť jen centimetr kůže.

Sečteno podtrženo, lidi mě budou pomlouvat tak jako tak, takže do toho jednoho dne půjdu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz