Hlavní obsah

Od šperků po ples: Jak Jewellence zvládla organizaci akce pro 200 lidí

Foto: Richard Kolena / Studentská firma Jewellence

Snímek z Maškarního bálu

Proč studentská firma pořádá ples? A stojí vůbec za něco? Pojďme se na to společně podívat!

Článek

Studentská firma Jewellence se zaměřuje na výrobu a prodej aromatických šperků, krom toho ale uspořádala i několik společenských akcí, jimž vévodí ples Maškarní bál. Je to skvělá příležitost, jak si vyzkoušet náročnou organizaci velké společenské akce.

Ples a aromatické šperky

Naše aromatické šperky se přímo nabízejí pro užití na podobných společenských akcích přímo nabízejí. Elegance a vůně spolu s formálním oblečení jsou skvělou kombinací pro podobné příležitosti, proto se zároveň jednalo i o solidní reklamu naší firmy.

Jak probíhaly přípravy

Uspořádat ples je velmi náročné, obzvlášť, činíte-li tak poprvé. Bylo nutné obstarat prostory, zařídit sál, získat sponzory z důvodu cen v tombole a prodat minimálně 140 lístků, abychom na plese neprodělali. Bylo nutné rozjet masivní marketingovou kampaň – na sociálních sítích školy i firmy, webových stránkách, na ulici. Většina z nás si danou situaci představovala mnohem jednodušší, než jaká ve skutečnosti byla. Jeho přípravu jsme řešili na všech pondělních schůzích už od října.

Sponzoři

Na plese nás podpořilo několik významných společností – jmenovitě Autoškola MiraMar, síť prodejen nábytku Möbelix a restaurace LosCapolitos. Shánění sponzorů bylo relativně náročné, avšak nakonec se jejich ceny v tombole setkaly s velkým úspěchem. Samozřejmě, nelze zapomenout naší školu – Gymnázium, Ostrava-Hrabůvka, p.o., která nás významně podporovala v přípravách. A ani neziskovou organizaci JA Czech, díky níž můžeme existovat.

28. února – den D

Ples samotný se odehrál po měsících příprav 28. února. Podmínkou vstupu byla nasazená škraboška – proto se jednalo o Maškarní bál. Podařilo se nám prodat přibližně 200 vstupenek v předstihu a dalších 10 na plese samotném. Velký zájem budila právě tombola, do níž jsme prodali okolo 1000 lístků. Ples zahrnoval taneční vystoupení, jazzový orchestr a diskžokeje a největší zábavu jsme si všichni užili po 11. hodině, kdy se významně uvolnila atmosféra. Zároveň se nestal žádný významnější problém. Bál byl skvělý a velmi úspěšný, podařilo se nám vydělat relativně slušný obnos peněz.

Reakce návštěvníků

„Naprosto super! Asi nejlepší ples, na kterém jsem kdy byla. Moc se mi líbila uvolněná atmosféra. Moderátoři byli skvělí, tombola byla super, jen já bohužel vyhrála pytel brambor… no, aspoň něco. Jinak 10 z 10 a palec nahoru, že jste to zvládli tak skvěle“ sdělila nám Jana Blažková, jedna z návštěvnic.

Proč je pořádání plesu skvělá zkušenost?

Možná si teď někteří říkáte, že pořádání plesu je zbytečné – že jakožto studentská firma bychom mohli investovat energii a čas do lepších činností – a asi ano, příprava na ples byla velmi náročná a zdlouhavá. Nicméně, zároveň nám to dalo neocenitelné zkušenosti – přeci jen, uspořádat akci, již účast přesahuje 210 lidí, může být „tak trochu oříšek“. „Bylo to náročné, ale dalo mi to opravdu hodně“, sdělil David Hrbáček, člen studentské firmy Jewellence a zároveň moderátor plesu.

Chcete nás podpořit, nebo se jen dozvědět více o Studentské firmě Jewellence? Navštivte můj profil zde na SeznamMédiu!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz