Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Advent – čas ženské vášně

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay.com

Tak nám začíná Advent. Pro někoho čas krásný, pro někoho čas bláznivý. Čas, který připomíná, že se blíží Vánoce.

Článek

Já osobně mám advent rád, respektive jsem se naučil mít ho rád. Dvacet let manželství zanechá na muži nějaké ty následky. Převládá však ve mně názor, že advent v současné podobě je ženský čas. Proč ženský? Vysvětlím.

Nenarazil jsem ve svém okolí na muže, který by mi povyprávěl, že musí mít na první adventní neděli přichystáno. Myšleno tím, že má doma hotovou výzdobu, umytá okna, na stole adventní věnec a žárovky v okně. Občas narazím na mužské výjimky, které jsou milovníky žárovek a jejich zálibou je obalit svůj dům žárovkami. Desítky a stovky žárovek. U těchto případů ale razím teorii, že první část těchto mužů ověšuje dům žárovkami proto, aby ukojili svou mužskou ješitnost a ukázali úzkému i širokému okolí, že na to mají. Čím víc žárovek, tím větší moc. Druhá část je pod vlivem svých drahých poloviček a věšet žárovky musí, jinak by byli měsíc bez večeře. A ti zbývající jsou možná milovníci adventu. Ve vysoké procento těchto mužů však nevěřím.

Pokud je má teorie správná, jsou potvrzena má slova z úvodu – advent je ženský čas. Jen se jděte projít první adventní neděli po svém okolí a zříte, kolik světýlek přibylo. Všiml jsem si letos, že někteří nedočkavci měli světýlka už koncem listopadu v čase před adventním. Na domech světýlka, v oknech světýlka, všude světýlka. Na dveřích pověšeny adventní věnce, na domech přibývá šplhajících Santů a na střechách či terasách se objevují američtí sněhuláci – Frostyové.

Kdybych byl duší revolucionář, nabádal bych muže, ať schovají družkám vánoční výzdobu a všechna ta světýlka a žárovky. Jelikož jsem realista, k revoluci nevybízím, protože by dopadla velkým mužským fiaskem.

Nakonec je to pěkné podívání. Ještěže nám naše drahé polovičky umí adventní čas svými nápady zpříjemnit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz