Hlavní obsah
Umění a zábava

Let nikam? Díky, raději přímo do cíle

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: https://pixabay.com/cs/photos/letadlo-letectv%C3%AD-motor-hatz-cb-1-3241229/

Co vlastně tento slovní obrat znamená? Jednoduše řečeno někde nasednete do letadla a po nějaké době vystoupíte na stejném místě. Jak prosté.

Článek

Abych byl upřímný, nikdy jsem o tomto termínu neslyšel. Buď to bude tím, že se většinou přepravuji z bodu A do bodu B pěšky, osobním automobilem nebo vlakem. Je také možné, že jsem let nikam neznal, protože se ještě přepravuji po staru, což v mém případě znamená, že vyrazím z jednoho místa a dorazím do jiného.

Představuji si, že si takhle jednou vyrazíme s rodinou k babičce na nedělní oběd. Abychom stále nejezdili autem, objednáme si letenky. Nakonec proč ne, změna je život. Babička peče husu, k tomu bude knedlík a zelí. Letadlem tam budeme dřív a zbude na nás víc jídla.

Nasedneme do letadla, připoutáme se, poslechneme si školení od personálu, jak postupovat, kdybychom se náhodou zřítili, a vzlétáme. Už se mi sbíhají sliny na tu husu. Cesta tam trvá hodinu. Uteče to jako voda, trochu si zdřímneme a přistáváme. Vystoupíme z letadla a jaké je naše překvapení. Jsme opět tam, kde jsme nastupovali do letadla. Co to jako má znamenat? Přijímáme gratulace od letištního personálu. Právě jsme byli součástí letu nikam. Komu se to poštěstí! Jsme ujišťováni, že v nejbližší době bude vypraven další let. Jenže mě se nechce čekat, protože mě u babičky čeká ta husa. Tudíž velím rodině, že pojedeme jako vždy autem.

Let nikam. To se mi při cestě autem stát nemůže. Sice je fajn, že jsem měl to štěstí, ale raději bych vyhrál ve sportce „nějaký to mega“.

Takže příště k babičce na oběd zase postaru a žádné experimenty. Zase bych se nemusel nikam dostat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz