Hlavní obsah
Názory a úvahy

Smutný úděl mužů

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: https://pixabay.com/cs/vectors/detektivn%C3%AD-hled%C3%A1n%C3%AD-mu%C5%BE-vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD-1424831/

Soužití mužů a žen bývá náročným procesem, který oba partnery zoceluje. Hlavně po psychické stránce. Z pohledu muže konstatuji, že to muži mají těžší.

Článek

Jestliže začala tento článek číst osoba ženského pohlaví a vztekle (případně s urputným kroucením hlavy) článek nezavřela a dostala se až sem, možná ještě níže v článku pozná sebe samu. Muži se mnou jistě souhlasí, tudíž jim bude potvrzeno, co i oni sami vnímají.

Nechci zde ženy hanit, to rozhodně není účelem tohoto článku, neboť i ženy trpí. Mnozí muži totiž po sobě neuklízí talíř, nechávají na sedačce špinavé trenky a nesedají si na WC, když vykonávají svou potřebu, která je nazývána jako malá.

A proč že to mají tedy muži těžší? Existuje totiž jedna věta, která v ženském podání umí muže rozlítit a je častým spouštěčem partnerských půtek a svárů. Ta věta zní: „Já jsem myslela, že..“ K tomuto úvodu je přidáván určitý dovětek, který upřesňuje, co že si žena myslela a co muže nenapadlo. Ano, ženy mi jistě budou oponovat, že je to přece jasné a mužům je jasně naznačováno, co měli udělat.

Čestně prohlašuji za (troufnu si napsat) drtivou většinu mužů, že nám to v žádném případě není jasné. Netušíme, co se ženám honí hlavou a jaká myšlenka je ta pravá. Někdy jsem já sám příjemcem této nejasné věty, v mnohých případech jsem byl ovšem nezávislým soudcem a přesvědčil jsem se, že jsem jeden z mnoha (možná i ze všech).

Nebojím se uvést osobní zážitek (své ženě zatajím existenci tohoto článku). Nákup v obchodě a prosba mé ženy: „Dojdi koupit pečivo.“ Ženě rád pomůžu, jdu do oddělení pečiva a naberu deset rohlíků. Jsou čerstvé, manželka bude jistě spokojena. Úkol jsem splnil. Naše cesty se v obchodě spojují, žena mi nekontroluje nákupní košík. Jdeme k pokladně. Po našem odbavení má drahá polovička zjišťuje, jaké pečivo jsem nakoupil. A teď přichází ona věta: „Já myslela, že koupíš housky. Tady mají takový dobrý. A dětem jsi nevzal žádné loupáky.“ A je to. Debata je marná, jsem vinen v plném rozsahu. Úkol jsem v žádném případě nesplnil.

Jeden příklad za všechny. Zajímalo by mě, pokud se nějaká žena dostala v článku až do těchto míst, jak celou příhodu posuzuje.

Takže pánové, až vám vaše drahá polovička řekne „Já jsem myslela, že..“ snášejte svůj úděl s úsměvem a řešte náš těžký úděl s grácií. Máme to těžší a musíme se s tím popasovat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz