Hlavní obsah
Umění a zábava

V Brně to žije

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Napadlo vás někdy, na kterém místě naší vlasti to žije? Zkuste se zajet podívat do Brna. Tam se dějí zajímavé věci.

Článek

Do moravské metropole jsem pár let jezdil. Pěkné město, nějaké ty památky, několik zajímavých restauračních zařízení a všude tramvajové koleje. Spousta milých lidí a dobré pivo. Pokud Brno zhodnotím ze svého pohledu, dávám známku jedna mínus.

Mohu-li Brno porovnat s Prahou, byla by to remíza. Praha je oproti Brnu mnohem rozlehlejší a je zde větší blázinec. Každé město má své výhody i nevýhody.

Kdo je milovník zajímavých událostí, doporučil bych právě Brno. Při „surfování“ po internetu, jsem narazil na nadpisy tří článků, které se vyjímaly hned pod sebou. Všechny se týkaly Brna, a aniž bych znal obsah oněch článků, jsem přesvědčen, že v Brně to žije. Takže zde jsou ty důvody proč navštívit exotické Brno:

Důvod první: V Brně raději nasedněte na šalinu a jízdě v osobním automobilu se raději vyhýbejte. Možná mají v Brně rádi adrenalin, proto si instalují do aut různé pekelné stroje. Vy jako návštěvník možná nevíte, do jakého auta jste nasedl. Nadpis prvního článku mi totiž mi totiž prozradil, že Řidičce v Brně vybuchla v autě za jízdy baterie. Uff, v mé domovině jsem se s takovou nehodou nesetkal, snad se nikomu nic nestalo.

Důvod druhý: V Brně můžete mezi obyčejnými lidmi, kterých je naprostá většina, narazit na mimozemšťany, kteří byli v Brně vysazeni na zkoumání lidstva. Těžko si jinak vysvětluji nadpis druhého článku, který zní Učeň z Brněnska měl sex s kozou. Byl překvapen, že lidé styk se zvířaty běžně nemají. Napadá mě, že mimozemšťana na jeho planetě špatně proškolili.

Důvod třetí: Existuje pádný důvod navštívit brněnskou zoologickou zahradu. Dozvěděl jsem se, že tam vystavují domácí mazlíčky. Poslední článek nese název Čuník už se do bytu v Brně nevešel, tak putoval do ZOO.

Vyrazte do Brna! Mají tam pekelné stroje, mimozemšťany a čuníky z bytů. To přece stojí za výlet do moravské metropole.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz