Hlavní obsah
Názory a úvahy

V Čechách se chodí po zápase na dvě

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: https://pixabay.com/cs/illustrations/tan%C4%8Dit-stupn%C4%9B-ve%C4%8D%C3%ADrek-zvuk-koncert-3762544/

Čeští fotbalisté si zašli na reprezentačním srazu do baru. Lze takový prohřešek hříšníkům odpustit?

Článek

Téma excesu fotbalistů rezonuje společností. Kluci si chtějí zajít na pivo, a to je cavyků okolo toho.

Ještě že nejsem profesionální fotbalista. Mám pivo rád a celkem mi vadí, když by mi někdo zakazoval jedno dvě si po sportovním výkonu dát. Sami si uvědomte, kolik sportovců potkáte v hospůdce. Skončí jim trénink a jdou prostě jen doplnit vitamíny a minerály a proteiny a nevím co ještě. Jsme Češi, máme rádi sport a pivo, proto si ho po výkonu dáme. Vždyť kolik studií, které pivo po sportu podporují už vzniklo? Moc.

Však naši fotbaloví reprezentanti jsou taky jen lidé a jsou to Češi. Co na tom, že se fotbalem živí, jsou jim vypláceny nemalé částky, aby si mohli vydržovat drahé hospodyně a kupovat drahé osobní automobily. Já bych jim to odpustil.

Zase tak moc neudělali. Zkrátka si jen zašli na dvě. Stejně jako to děláš ty, Jirko, po basketu nebo ty, Jiřko, když skončíte s Maruš na spinningu. Jsme jen lidi.

Já teda kdybych porušil interní pravidla v zaměstnání, tak by mě v lepším případě vyrazili, v horším by se mým chováním možná zabývala policie, protože bych mohl někoho ohrozit. Kluci se omluví, řeknou, že je jim to líto a tím to asi hasne. V tom jsem malinko možná nazloben, ale budiž, já ta drahá auta a hospodyně nemám. Snad klukům zbyl nějaký drobný peníz na cestu zpátky. Pokud jim ovšem nebyla cesta zaplacena, o tom jsem se nic nedočetl.

Oni si to jistě nějak vyříkají s panem trenérem a pokud se na ten šampionát v kopané dostaneme, určitě se tam podívají. Co na tom, že nechali zbytek mančaftu ve štychu, ať si ten poslední (vele)důležitý zápas uhrají sami. Malým fotbalistům, pro které jsou tito milovníci zlatavého moku vzory, zacpeme uši a zakážeme jim sledovat internet, aby snad neodkoukali, co se nemá dělat.

Když už nám to nejde na fotbalovém place, aspoň se v cizině dozví, že u nás se zkrátka chodí po zápase na dvě.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz