Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Chodila jsem s hokejistou. Už nikdy víc, bylo to peklo, říká Katka (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Naštěstí už má klid

Vždycky o sobě měla vysoké mínění a myslela si, že životním ternem bude „sbalit“ nějakého sportovce. Kateřině se to nakonec povedlo, velmi brzy ale zjistila, že splněný sen je spíš za trest.

Článek

Už jako malá holčička měla Kateřina všechno, po čem toužila. Její rodiče neměli hluboko do kapsy, jenže hodně pracovali. Své dceři tak často společný čas kompenzovali drahými dárky. „S odstupem času musím uznat, že mě rozmazlili. Vlastně nikdy jsem se nesetkala s odmítnutím,“ vysvětlovala kráska. V pubertě byla za hvězdu, měla dost peněz na to, aby pořádala party a velmi brzy se stala součástí party, která obrážela vyhlášené pražské bary.

Hokejistům stačilo pár minut

Svého času byla „pečená, vařená“ v Kozičce, která je doslova provařená tím, že se tam scházejí sportovci, modelky apod. „Nebylo to ale zdaleka jen tady. Těch míst je po Praze spousta. A samozřejmě jsem se se známými lidmi potkávala docela často. I proto, že jsem si našla brigádu jako hosteska a byla jsem celkem hezká. Čímž nechci vůbec machrovat.“

Kateřina se, stejně jako mnoho dalších mladých děvčat rozhodla, že svému štěstí půjde naproti. „Nebudu popisovat, co se dělo na večírcích se sportovci, hlavně s hokejisty. Kam si holky brali na pár minut, co tam s nimi dělali. Ani to, jak se k nim pak už neměli, když dosáhli svého. Věděla jsem, že takovou chybu udělat nesmím. Takže jsem se dělala nedostupnou. A vyplatilo se mi to.“ S jedním hokejistou začala randit a zdálo se, že by to mohlo mít budoucnost.

Doma měl servis, já mu ho dát nechtěla

Představa od reality se však lišila. Jestli měla Kateřina pocit, že bude součástí života svého partnera, tak se spletla. Byla jsem spíš jako jeho služka. Problém byl asi i v tom, že jsem ho po pár měsících randění „donutila“, abychom šli spolu bydlet. Chtěla jsem si ho pojistit a mít pod dohledem. Jenže on na to nebyl zvyklý a já mu servis, jaký měl doma, dávat neuměla. A popravdě řečeno, ani jsem nechtěla.“

Místo idylky tak přišel věčný boj o to, jak to u nich doma bude. Navíc Kateřina dle svých slov do ničeho nemohla mluvit. Jiný tým a jiné město? Nebo jiná země? Když to přijde, musí to akceptovat. Neměla jsem moc na výběr. Připadala jsem si jak někdo, kdo žije v kleci. A vůbec ne ve zlaté. Nemyslete si, že měl v té době nějakou lukrativní smlouvu. Vůbec ne! Takže ani těch peněz nebylo zrovna moc.“

Poslední kapkou pro ni bylo, když se dozvěděla, že má její partner i další ženy. „Prostě mu skákaly do postele. Byla jsem hrozně naivní, když jsem si myslela, že se v tomhle věku uváže jenom ke mně. Ten vztah byl peklem, nic víc, nic méně. Ale alespoň jsem se poučila, že se raději budu spoléhat sama na sebe. Teď chodím s účetním a jsem moc spokojená. Sportovce už nikdy nechci.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz