Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Líbí se mi manželův bratr. Lidé mě odsoudí za to, co jsem udělala, říká Iva

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Přišlo to tak nějak samo

Všechno bylo naprosto skvělé. Dokud nepoznala jeho rodinu a hlavně bratra svého nastávajícího manžela. Pak se hodně věcí změnilo a těžko předpokládat, jak to mezi nimi nakonec dopadne.

Článek

Seznámili se v době, kdy se Iva vzpamatovávala z nepříjemného rozchodu. David jí přišel jako princ na bílém koni. Byl galantní, ohleduplný, zajímalo ho, co si myslí a co dělá. „Něco takového jsem nikdy nezažila. Říkala jsem si, jaké obrovské štěstí mám, že mi ho osud postavil do cesty. Necelý rok jsme si užívali báječný vztah, než jsme se rozhodli, že představíme naše rodiny,“ vzpomíná pohledná blondýnka.

Vedle v pokoji byla jeho partnerka

Bratra svého partnera už sice znala, nikdy ale neměli možnost si déle povídat. „Davidovi rodiče přijeli za našima, protože bydleli ve velkém domě, snadno je tam ubytovali. A právě tenkrát přijel i Patrik se snoubenkou. Měli jsme čas se víc poznat a bylo to něco neuvěřitelného. Když jsem s ním mluvila, měla jsem totálně stažený žaludek.“

Iva věděla, že tohle nedopadne dobře. Nakonec se stalo to, co asi muselo. „V pátek jsme zjistili, že nás to k sobě přitahuje. V sobotu jsme se spolu vyspali. Bylo to v mém bývalém pokojíčku, kam nikdo nechodil. Vedle v pokoji byla jeho partnerka, o patro níž všichni ostatní. Bylo to naprosto dokonalé, nikdy předtím ani potom jsem nic podobného nezažila.“

Když skončil víkend, věděli, že se budou chtít brzy vidět. Jenže Iva nechtěla, aby dělala ze svého přítele hňupa. Styděla se za ten jeden úlet a přemýšlela, jak to udělat, aby už se to znovu nestalo. „Věděla jsem, že jestli se uvidíme, dojde k tomu. Znovu a znovu. Prostě to tam bylo.“

Zakázala jsem si na něj myslet

Vymyslela tedy plán, na který není hrdá. „Řekla jsem Davidovi, že na mě jeho brácha cosi zkoušel. On se samozřejmě rozzuřil, já ho ale uprosila, aby nedělal žádné kroky. Jen jsem ho žádala, aby zařídil, že se s ním nebudeme potkávat, když budeme u jejich rodičů. To se také stalo. A já zároveň udělala to, že jsem mu napsala, aby už dále neotravoval a zablokovala si jeho číslo.“

Iva si uvědomuje, že proti sobě poštvala dva bratry. David musel slíbit, že Patrikovi nikdy nic nepoví, o to je napětí mezi oběma muži větší - jeden je na druhého naštvaný, ten ale nezná důvod. „Jiné řešení jsem neviděla. Vím, že pro hodně lidí jsem mrcha. Ale já chtěla s Davidem zůstat. Nakonec jsme se rozhodli, že začneme žít v podstatě na druhém konci republiky. Tím se také hodně věcí vyřešilo.“

Dnes jsou Iva a David svoji. Na svatbě nebyl jeho bratr ani další část jeho rodiny, která s rozbroji mezi bratry nesouhlasila. „Doufám, že se to manžel nikdy nedozví, jinak by z toho byl rozvod a obrovská ostuda. Patrik se mi pořád líbí, ale zakázala jsem si na něj myslet.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz