Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel měl milenku, přebrala jsem mu ji. Stačilo málo, říká Magda (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Byla sama se sebou spokojená

Manžela měla vždy za poměrně naivního chlapa, který ji ale bezvýhradně zbožňuje. Proto byla Magda velmi překvapená, když zjistila, že má poměr. Nechtěla si to však nechat jen tak líbit.

Článek

Byli spolu přes deset let a Magda celou tu dobu věřila, že má vedle sebe chlapa, se kterým také zestárne. I když byla před svatbou docela divoká, obřadem se všechno změnilo. A samozřejmě také tím, že našla muže, kterého milovala. „Předtím jsem chodila se samými pošuky. Takže když jsem potkala Dana, byla jsem jako v jiném světě. Byl to pravý gentleman jako vystřižený z minulého století,“ usmívala se pohledná brunetka.

Měli krásnou svatbu, kterou si užili s přáteli a rodinou. Za necelé dva roky se jim narodil syn. Všechno šlapalo jako na drátkách. „Nemohlo to být lepší. Neměli jsme v podstatě žádné problémy, nehádali jsme se, peníze také byly. Já si sice občas „vyhodila z kopýtka“, ale ve vší počestnosti. Dana jsem milovala a rozhodně jsem náš vztah nechtěla ohrozit.“

Byla s ním pro peníze

Nic nenasvědčovalo tomu, že by se mělo cokoli změnit. Pak ale Magda začala mít podezření, že něco není v pořádku. „Jiná voňavka, sport, který dříve nepraktikoval, podivní přátelé, které jsem neznala apod. Nejprve jsem tomu nepřikládala váhu, postupem času to ale ve mně začalo hlodat. Tak jsem pátrala a kupodivu i vypátrala. Měl prostě ženskou.“

Pro Magdu to byl naprostý šok, nic takového nečekala. Ale jelikož byla vždycky žena činu, která nebyla zvyklá utápět se v žalu a bolesti, rozhodla se jednat. „Zjistila jsem si o ní úplně všechno. A hlavní zpráva byla, že je to klasická zlatokopka. Nebyla s ním z lásky, byla jen velmi šikovná, to jsem jí musela uznat. Nicméně jsem přesně věděla, co s tím udělat.“

Kousek papíru a pár slov

Zjistila si na sokyni kontakty, poté sledovala, kdy se s ní asi její manžel stýká. Po několika měsících měla poměrně jasnou představu a „vzorce“ jejich chování. „Počkala jsem si na ně. Nechtěla jsem chodit kolem horké kaše. Napřed jsem nechala Dana vykoktat a vypovídat. Stejně mlel nějaké nesmysly. Takovou tu klasiku, že nic není, jak to vypadá atd. Nezájem. Poté jsem se obrátila přímo na ni, vyndala z kapsy papír, kam jsem předtím napsala částku. Dala jsem jí ho a zeptala se, zda jí to sačí, když ho nechá být. Kývla, tím byl „obchod“ uzavřený.“

Její manžel samozřejmě jen nechápavě koukal a nevěřil, co se právě stalo. Jednu chvíli se otáčel za odcházející milenkou, vzápětí na svou manželku. V očích tisíce otazníků. „Dokázala jsem mu, jaké to je, když si při své naivitě najde jinou ženu. Pak jsem ho samozřejmě nechala „vydusit“, nakonec jsem mu ale odpustila. Jak jsem už říkala, nechtěla jsem o něj přijít za žádnou cenu. Dnes jsme v pohodě. A vím, že mě už nikdy nepodvede, na to si dá hodně velký pozor.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz