Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželka mě podvádí, neřeším to. Výhody jsou větší než parohy, říká Jan (36)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nikdy ji neměl jen pro sebe

Poprvé mu byla nevěrná zhruba rok před svatbou. Jan to ale nikdy neřešil. Nečekal totiž, že by mohla být jen jeho. Tvrdí, že jim vztah funguje tak dobře právě proto, že se nesnaží po ničem pátrat.

Článek

Byli jako noc a den. On poněkud naivní a hlavně „uťáplý“ mladík, kterého zajímaly hlavně počítače. Ona divoká „dračice“, po které toužili muži všech věkových kategorií. Přesto (nebo právě proto?) nakonec skončili spolu. „Nechápal jsem, proč o mě má zájem. Tedy na začátku. Později mi na rovinu vysvětlila, jak by si to mezi námi představovala. A já to akceptoval.“

Vzali se v kruhu svých nejbližších přátel a rodiny. Ne víc než deset lidí. „Přála si to tak. A já s tím souhlasil. Vlastně si nevzpomínám, že bych nesouhlasil s něčím, co řekla. Chápu, že to mnoha lidem připadá divné. Jenže já byl opravdu jen kluk, kterému osud předpověděl, že bude navždy sám. A najednou taková změna, to nešlo promarnit.“

Život, který si vždy přál

Měl tedy manželku, kterou chtěl téměř každý. Proč se tak stalo, jak? Vlastně na tom nebylo nic složitého. „Ona chtěla zázemí a takový život, že nebude muset nic dělat. Tedy jen to, co sama bude chtít. Na oplátku mi nabídla, že při mě bude stát a prezentovat nás jako dokonalý, harmonický pár. Řekla mi, že nebude mít jen mě, ale že žádný románek nebude veřejný, bude si dávat pozor, aby vše udržela v tajnosti.“

Nezní to sice jako dokonalá obchodní smlouva, ovšem Jan dohodu s poměrně velkým nadšením přijal. „Parohy, které mi nasazuje nejsou nic proti tomu, jaké výhody z toho mám. Celá moje sociální bublina mě má za krále. Moji kamarádi, se kterými jsme žili v domnění, že zemřeme někde ve sklepě bez ženské, mě mají za hrdinu. Mám život, který jsem si vždycky přál.

Šikana a posmívání

Faktem je, že jeho manželka stále drží slovo, žádný její „úlet“ nikdy nepřesáhl hranice hotelového pokoje, dovolené apod. „Kdo kritizuje, tak nikdy nebyl v mé situaci. V kůži kluka, kterého šikanovali, protože byl v pubertě samý beďar. Kterého šikanovali i později, protože vyčníval a raději se zavíral do studovny, než aby šel hrát fotbal. Nebylo toho málo, čím jsem si prošel. A upřímně říkám, že jsem nikdy nevěřil, že budu ženatý a budu mít ženu. Natož tak krásnou, jako je Alexandra!“

Další meta, kterou si Jan vytyčil, je kompletní rodina. Chtěl by zkrátka dítě. „Nevím, jak jí to říct. Asi moc nadšená nebude. Řekne něco, jakože by si dítě asi představit uměla, ale ne se mnou. Na druhou stranu, když to nezkusím, tak pravý stav věci nezjistím. A třeba kývne, až uvidí, že bych jí za to nechal postavit nový dům.“

Zatím není jasné, jak to s Janem a jeho láskou dopadne. Každopádně zatím nesebral odvahu, aby se jí upřímně zeptal, jestli s ním chce otěhotnět. Možná to bude to poslední, co v manželství udělá.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz