Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Přítel matky mě chtěl. Její reakce nás navždy rozdělila, říká Denisa (23)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nemá za sebou dobré období

Vyrůstala jen s maminkou, otec od nich odešel, když jí byly necelé dva roky. Nikdy ho nechtěla najít, byl pro ni mrtvý. A stejně to má i s druhým rodičem. Sama Denisa ale říká, že to nešlo jinak.

Článek

Byla zvyklá, že se u nich doma střídají muži. Ani jeden z nich ale nevydržel dlouho. „Mám pocit, že matka se chtěla pomstít za to, co jí udělal táta. Takže někoho sbalila, chvíli na něj něco hrála a pak ho opustila. Vždycky jsem jí ale vyčítala, že tyhle muže tahá domů, mohla si to přeci odehrávat jinde,“ podotkla sympatická brunetka, která se už jako malá naučila, že o co se nepostará a co si nezařídí, to mít nebude.

Sama však přiznává, že v dospělosti se jí to moc hodilo. Nikdy nebyla překvapená z toho, co jí život připravil do cesty. Umím věci brát tak, jak jsou. Prostě je řeším, nehroutím se. Dobře si totiž uvědomuji, že by mi to stejně k ničemu nebylo. Takže musím uznat, že mámin přístup mě svým způsobem posílil a připravil na to, co mě čeká.“

Začalo to „nevinnými“ poznámkami

Mámu se snažila brát, nesoudila ji a postupem času si zvykla i na to, že jí sem tam pořídí nového „strýčka“. Zlomilo se to až v jejích čtrnácti. To si matka přivedla domů muže, se kterým to vypadalo vážně. A on se nejprve jevil jako velký pohodář. „Byl také rozvedený a zdálo se, že je na mámu hodný. O to šlo. Neřešila jsem, jestli má peníze, kde pracuje apod., to nebylo vůbec podstatné. Brala jsem to tak, že si máma konečně zaslouží být šťastná a i když jsem byla v pubertě, tak jsem jí to moc přála.“

Dva roky byla rodina v pohodě. Po všech peripetiích fungovali víceméně bez problémů. Problém ale nastal ve chvíli, kdy z Denisy vyrostla opravdu pohledná žena. „Co vám mám povídat. Ukázalo se, že matky partner není zase takové neviňátko, jak se snažil tvářit. Nejprve měl jen pitomé narážky, nad tím se dalo mávnout. Ale když „omylem“ přišel za mnou do koupelny v době, kdy jsem se sprchovala, už jsem začínala být ve střehu. Právem,“ vysvětlovala mladá žena.

Matka jí nevěřila

Chlápek hledal příležitost a netrvalo to dlouho, zůstal s Denisou sám. „Bylo mi šestnáct a nikdy jsem nebyla tupá. Takže jsem tušila, k čemu se schyluje. Samozřejmě jsem se nepletla, zkusil to na mě. Chtěl na mě sahat, něco breptal. Tak dostal facku. Nenechal toho, tak z druhé strany. To už se zarazil a koktal, že jsem si to špatně vyložila a že bych si mohla slušně vydělat. No, dostal třetí.“

V tomto ohledu tak měla Denisa hotovo. Všechno řekla matce, tady ale přišel šok. „Nevěřila mi. Začala ho obhajovat a tvrdit mi, že jsem to nepochopila správně. Nakonec mi řekla, že jsem si o to určitě koledovala a že se nic nestalo. Měla pravdu, protože jsem tomu zabránila. Hrozně jsme se pohádaly, ale bylo to k ničemu. Prostě mi nevěřila. Ještě ten den jsem se sbalila a odešla. Pokoušela se mě dostat domů, hrozila i úřady, protože jsem nebyla plnoletá. Já na oplátku pohrozila policií za to, co dělal. A byl klid. Od té doby jsem sama a jsem spokojená.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz