Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

S muži jednám jako rovný s rovným. Jejich ega to neberou, říká Marcela (30)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Zůstane navždy sama?

Odpůrci manželství někdy tvrdí, že svatba je jen kvůli „cáru“ papíru, jinak nemá smysl. Tak nějak to cítila i Karla, přesto podlehla a na naléhání svého partnera na veselku kývla. Byla to chyba.

Článek

Už jako malá holka si předsevzala, že se nikdy nevdá. Zatímco její kamarádky si hráli na to, jak mají bohaté a krásné partnery, za které se provdají, Marcelu to nikdy nelákalo. Měla o svém životě jiné představy. „Asi to bylo tím, že máma byla sama. Tátu jsem vlastně nepoznala, utekl od nás, když jsem se narodila. Mámu to dost bolelo, proto už si nikdy jinou vážnou známost nenašla.“

Marcela tak nikdy neměla chlapa jako autoritu, neměla jsem pocit, že ho k životu potřebuje. Což ale neznamená, že nemám muže ráda, že nevyhledávám jejich společnost. Jen jsem k tomu vždy přistupovala jinak,“ vysvětlovala sympatická brunetka. Její vztahy s muži byli zkrátka spíš na přátelské rovině, případně se s nimi viděla na stejné úrovni - jako rovný s rovným.

Láska, ale pak rozchod

Když tedy potkala Erika, neviděla v tom nic, co by už nezažila. Líbil se jí, takže krátký románek a pak se jejich cesty rozejdou. Tak si to představovala. „On byl ale jiný. Bavil mě. Ne jako muži, které jsem poznala do té doby, s těmi jsem byla rychle hotová. Byli to spíš takoví nedospělí ťulpasové. Tentokrát jsem ale měla jiný pocit, uvnitř mě se odehrávalo něco, co jsem ještě nezažila.“

Marcela se zamilovala a zdálo se, že by to mohlo fungovat. Když byla se svým přítelem, nemusela si na nic hrát, byla sama sebou. „Dostával mě tím, jak se choval. Jenže uběhlo pár týdnů a já začínala zjišťovat, že chlap je vždycky chlap. Začínal mít takové řeči, jako že bych měla být u plotny místo toho, abych řešila podnikání. Nebo tvrdil, že žena je vždycky slabší než muž, protože to tak prostě je zařízené. Bylo mi to moc líto. Rozešli jsme se, nedala jsem to.“

Zásadní problém je mužské ego

Zase zůstala sama se spoustou otázek. Marcela věděla, že když se nezmění, tak se může stát, že zůstane bez partnera. Přitom toužila po dítěti, chtěla vlastní miminko. „Řešení existují, vím, že ano. Jenže já si pořád říkala, že přeci všichni muži nejsou stejní, že se najde nějaký, který mě bude mít rád takovou, jaká jsem a nebude si na mě cvičit své ego. Zatím ale zjišťuji, že právě mužská ega jsou největší problém. Chlap prostě nezvládne pocit, že by žena mohla být úspěšnější, mít vlastní názory, být silná.“

Dokonce několikrát zkoušela seznamku, to ale bylo spíš horší než lepší. „Většina lidí tam jsou zoufalci. Včetně mě. Taky jsem zkusila být se ženou, ale to není to, co by měl lákalo. Také máme své mouchy, to je jasné. Nezbývá mi než věřit, že mi jednou vstoupí do cesty nějaký pan dokonalý. Myslím, že bych si ho zasloužila,“ uzavřela se smutkem v hlase Marcela.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz