Hlavní obsah

Žila jsem s o 43 let starším mužem, nutil mě do děsných věcí, říká Eva (25)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Takový vztah už nechce

Nikdy nevěřila, že by se její vztah mohl stát peklem na zemi. Přesně tak ale Eva popisovala soužití s Markem, který by mohl klidně být jejím otcem. Zpočátku přitom všechno vypadalo skvěle.

Článek

Její rodiče se nikdy nesmířili s tím, že si začala s mužem, který se v podstatě připravoval na důchod. Přitom Eva mohla mít téměř kohokoli, s muži to uměla. Také její okolí jí varovalo, aby si hodně dobře rozmyslela, do čeho se pouští. „Přišlo mi důležité prosadit svůj názor. Aniž by to tušili, tak všichni ti, co mě od vztahu odrazovali, mě vlastně podporovali v tom, abych v něm zůstala. Kdyby na mě netlačili, možná bych sama vycouvala,“ vzpomínala sympatická blondýnka.

Byla jako v novém světě

Když s Markem začínala, bylo jí dvaadvacet a jemu pětašedesát. Nutno říct, že vypadal velmi dobře, celý život se o sebe staral. A pokud jde o finance, byl zabezpečený na několik životů. Tahle kombinace Irenu prostě přitahovala. „Moji vrstevníci byli hrozná ucha. Neuměla jsem si představit, že bych byla s klukem, kterému je pětadvacet. I ve čtyřiceti mi chlapi přišli hrozně nevyzrálí. Samozřejmě je možné, že jsem prostě narazila na špatné „exempláře“. Dnes už bych jednala jinak,“ uvědomovala si Eva.

Každopádně to s Markem na začátku jejich vztahu vypadalo všechno naprosto dokonale. Jezdili na luxusní dovolené, bral ji do vybrané společnosti, jedli v nejlepších restauracích. Pro Irenu to bylo jako dostat se do jiného světa. „Rychle jsem si na to zvykla. Nebudu lhát, že se mi to nelíbilo, protože to bylo naprosto úžasné. Mělo to ale stinné stránky. Třeba jsem ho prakticky nebrala mezi mé kamarádky. Bála jsem se řečí, které o mě budou kolovat.“

Přivedl si kamaráda

To ale nebylo zdaleka všechno. „Marek trpěl na kuří oka, později i hemoroidy. Bohužel si nedosáhl na všechna místa. Takže jsem mu je musela ošetřovat já. Nechtěla jsem, ale nutil mě s tím, že jinak přijdu o všechno, co mám tak ráda. A to jsem nechtěla. Tyhle děsné věci jsem tedy musela podstupovat prakticky každý den. Bylo to otřesné.“ Když se s tím alespoň nějak smířila, přišla další rána, která pro ni byla ještě horší.

Její partner totiž přišel s tím, že má kamaráda, který by se někdy chtěl podívat na jejich intimní hrátky. „Nechápala jsem, vůbec mi nedocházelo, co mi říká. Tomu chlapovi bylo 71 let! Marek mi přiznal, že prostě chce ještě vidět mladou holku v pozicích, ve kterých už ji dlouho neviděl. Přišlo mi to naprosto mimo mísu. A v té době jsem poprvé uvažovala o tom, že opravdu odejdu.“

Přesto tuto „zkoušku“ vztahu ještě podstoupila. Dodnes ale tvrdí, že nemůže zapomenout a že si jí to vybavuje prakticky každý den. „Představte si, že se najednou přiblíží funící dědek, který křičí, že nic nevidí, protože zapomněl brýle. To vás přejde všechno. A nikdy to nevymažete z paměti.“ Eva se s Markem rozešla dva měsíce po této zkušenosti. Dnes nikoho nemá a říká, že nad padesát let u partnera už nikdy nepůjde.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz