Hlavní obsah
Zdraví

Pochutnávala jsem si na dortu. A našla v něm zub

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Taťana Veselá

Lázeňský dortík skrývající ohromné překvapení

Skutečný příběh o tom, jak jsem v lákavě vyhlížejícím dortu objevila nechutné překvapení. Posuďte sami, jak jsem se tím vypořádala.

Článek

Na preventivní prohlídce lékař usoudil, že korunka vpravo nahoře už chce inovaci. Na to mi ji sundal a laserem oskenoval dásně. Načež mě sestřička objednala za 14 dnů na nasazení zbrusu nového zoubku. Nicméně jsem netušila, že budu mít v puse korunku dříve, než ji laboratoř vůbec stihne vyrobit.

Lázeňská cukrárna nabízela úchvatné dortíky

Někdo by řekl, že jsem vybíravá, avšak tvrdím, že mám ráda kvalitu a za tu si i klidně připlatím. Pročež jsem oběhla všechny dostupné kavárny a cukrárny v lázeňském středisku a rozhodla, že navštívíme Lázeňskou kavárnu. Tam na mě dortíky doslova pomrkávaly a neodolala jsem domácí výrobě.

Usadili jsme se s mužem do pohodlných ratanových křesílek a za malou chvilku už číšník přináší dortíky a kávičku. Mimochodem i kávičku si dokážu vychutnat. Miluji takové to malinkaté presíčko, pěkně silné a voňavé. Lokla jsem si presíčka a zabořila nedočkavě vidličku do lákavě vypadajícího dortíku plného svěžího krému.

Jaké mě čekalo překvapení!

Kousnu do dortu a něco se mi nepozdávalo. Zalovím prsty v ústech a vytáhnu cosi. Zprvu jsem se domnívala, že je to takové to kafíčko. Nevím, jestli si někdo pamatujete, kdy se za totality prodávaly bonbony, říkali jsme jim kafíčka. Tvrdé hnědé a zelené ve tvaru kávového zrna. No a tohle jsem si právě teď, umatlané od kakaového dortu, nevěřícně prohlížela.

Jenže jak jsem to zrno pootočila, najednou jsem si uvědomila, že držím v dlani zub, cizí zub!! Žaludek se mi obrátil naruby a než jsem stačila, s prominutím, vrhnout, jazyk mi mimovolně projel dásně a já si uvědomila, že nemám díru v zubech jen vpravo nahoře, nýbrž nově i vpravo dole. Ten zub byl nakonec můj! V první chvíli se mi ulevilo, nicméně rozbouřený žaludek si stále vybíral svůj čas a trvalo hodnou dobu, než se uklidnil.

Zub jsem zabalila a připravila překvapení pro pana zubaře

Na domluvené schůzce mi pan doktor ukázal novou korunku na stříbrném tácku a já k ní přidala druhou, tu svou vypadlou v lázních. Lékař nevěřil svým očím, protože na preventivce všechny zuby držely jako židovská víra, přesto se pravá dolní korunka vydala do světa.

Koneckonců vše dopadlo dobře a já poznala na zubařském křesle, co to je zabít dvě mouchy jednou ranou…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz