Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Psí úprk a kalhoty na půl žerdi

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Taťana Veselá

Bígl Bárt se svým páníčkem

Příběh o chytrosti našich zvířecích kamarádů. A o tom, jak bígl provětral plíce svému páníčkovi.

Článek

Vyrazila jsem do práce na kole. Vyjela jsem „na poslední chvíli“, takže jsem šlápla do pedálů a frčela. Co čert nechtěl, soused také vyrazil, ale na procházku se svým psem. Bárt je krásný a temperamentní bígl. A jak známo, bígl s radostí zvládá všechny úkoly odpovídající náplni práce honiče. Bárt, jakmile jsem okolo něho prosvištěla, na chvilku strnul, zpozorněl a už pelášil vedle kola. Kdyby měl pusu, řeknu, že se i radostně smál.

Páníček volal, křičel, ale kdepak Bárt. Jakoby mi říkal: „Vždyť se mnou jen chodí, kdy budu mít možnost se s někým tak pěkně proběhnout!“ Po chvilce jsem zastavila a domlouvám mu, ať se vrátí, že musím do práce. Bárt mě sice pozorně poslouchal, ale zároveň jakoby mi říkal, že ještě nemá dost. Přísahám, že snad na mě i šibalsky mrknul: „Tak prubnem ještě páníčka?“

„Dobře, Bárte,“ vzdychla jsem. „Jedeme.“

Nasedla jsem na kolo a šlápla. Bárt s nadšením zavrtěl ocáskem a pelášil nanovo se mnou. Po chvíli jsme přece jen zastavili. Bárt usoudil, že už toho bylo dost a ležérně přešel do vedlejšího příkopu. Dělal jako by nic. Čekal, až ho páníček s křikem a padajícími kalhotami dohoní a uváže na vodítko. A já opět nasedla na kolo a odjížděla do práce.

Bártík mi už nevěnoval pozornost. Úkol jsem splnila a on byl zase milým a přítulným kamarádem svého pána. Nicméně jsem užasla nad chytrostí našich zvířecích kamarádů. Koneckonců dobu, kterou jsem musela napracovat, jsem Bártovi odpustila. Kdo by odolal tak krásným a šibalským očím?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz