Hlavní obsah
Příběhy

V obchodě jsem nemohla platit kartou na samoobslužných pokladnách, posmívali se mi a vyhodili mě

Foto: Franki Chamaki/Unsplash.com

Šla jsem jen pro pár věcí. Měla jsem u sebe kartu a nijak mě nenapadlo, že by s ní mohl být problém. O to horší byl ten výsměch, kterému jsem čelila od personálu, když platba neprošla.

Článek

Byla to běžná návštěva obchodu, kam chodím léta

Nakupuju tam pravidelně, sama i s rodinou. Znám to tam, znám některé zaměstnance. Vzala jsem tři věci, šla k samoobslužné pokladně a pípala jako obvykle. Kartu jsem přiložila, ale systém ji odmítl. Zkusila jsem to znovu. Zase nic. Nevadí, říkala jsem si, může to být chyba čtečky.

O pomoc jsem požádala zaměstnankyni

Přišla otrávená, tvářila se, jako bych ji obtěžovala. Zkusila kartu zastrčit, ale výsledek byl stejný. Místo snahy mi pomoct nebo navrhnout jiné řešení se ke mně otočila a nahlas prohlásila, že pokud nemám čím platit, neměla bych vůbec nakupovat. Otočila se a odešla.

Začali se smát další lidé z obsluhy

Další prodavačka na mě hodila pohled, jako bych byla nějaký podvodník. Jeden mladý brigádník dokonce poznamenal, že prý „další, co si myslí, že se všechno dá ukrást, když to pípá samo“. Neřekla jsem ani slovo. Jen jsem tam stála, mezi lidmi, kteří mě ignorovali, a připadala si jako obtížný hmyz.

Žádnou jinou možnost mi nedali

Zeptala jsem se, jestli můžu zaplatit hotově, protože jsem měla i nějakou hotovost, ale údajně byly všechny běžné pokladny uzavřené a platit hotově prý nešlo. Prý si mám nákup vrátit do regálů, nebo ať to nechám ležet, že na to nemají lidi. Vlastně mě vyhodili. Tak jsem to tam nechala a odešla.

Už se tam vracet nechci

Nejde o ten nákup, nejde ani o ty tři položky, co jsem tam nechala. Jde o přístup. O to, jak rychle dokážou udělat z platícího zákazníka obtížný problém, kterého se chtějí zbavit. Cítím se jako někdo, kdo překáží jen tím, že se odvážil přijít.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz