Hlavní obsah
Umění a zábava

Život nebo sen, další komunikace 2, získávání důvěry

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Život nebo sen - komunikace 2 - získávání důvěry

Článek

On: Hezký den, co když náhody neexistují, co když jde jen o určitý psychický prožitek, postoj či přání člověka, případně netvora či anděla, ale zároveň by bylo hezké, když zároveň dojde k pozorování nějakého zajímavého děje, který se odehrává ve vnějším okolí a který určitý prožitek vyvolá. Co dodat? D.

Ona: Vím že neexistují, ale přesto mě tento postoj „nevím čeho“, zas tak důvěrně se neznáme, zaráží. Připadám si neschopná si věci sama dát dopořádku a muset být “ nakopnuta".

Jo, jo cizí potíže se vždy řeší mnohem lépe než vlastní. :D :D :D

Jak pak se máš ty? Hezký večer

On: Krásný den

Práce sama se sebou je velmi těžká, ale to zrovna Tobě říkat nemusím. Už jen to, že připouštíme, že máme nějaký problém, je pro nás velké vítězství. Přesto jsou věci o kterých je dobré si popovídat s někým kompetentním. Také nejsem zastáncem toho, že se cizí potíže řeší snadněji. Ve většině případů jsou mými klientkami ženy a pro chlapa není zrovna lehké se vpasovat do postavení ženy a radit jim.

Mým problémem je Ego, strašná věc, se kterou je stále potřeba bojovat.

Přeji Ti krásný den, hodně se směj a ať se Ti daří vše, na co jen pomyslíš. D

Ona: Hezký den,

kvůli egu si dáváš inzerát nebo kvůli novým klientkám? :) Či máš jiný důvod?  Je pro tebe lehké si povídat i o sobě?

Jsem typická zvědavá ženská. Úsměv :)

On: Ahoj,

obě dvě možnosti bych mohl použít k objasnění, ale ani jedna se mi nelíbí. Možná, že Ego úzce souvisí s rozmnožovacími orgány, ale na to, aby muž dnes sehnal partnerku, není potřeba. Stačí několik stokorun a nejbližší bar. Klientek mám tolik, že musím odmítat a posílat je ke konkurenci, bohužel ani tady nepletu práci se sexem. Vysvětlení…Tobě se nikdy nestalo, že jsi udělala něco, co byl momentální, třeba hloupý a potřeštěný nápad?

Jinak, co se týká mě, nemám problém si o sobě povídat, ale tak jako Ty i já jsem zvědavý chlap… co mi povíš Ty o sobě?

Ona: Já se ptala první, tak šup šup :)

On: Myslím si, že jsem chlap, ale to si myslí každý, kdo má koule a přitom to tak není. Vystudoval jsem několik škol a dokonce jsem se i něco naučil. Rád si hraji, dovedu plakat, ale to nikomu neříkej a mám rád přírodu. Hodně cestuji a pátrám po skrytých tajemstvích a zapomenutých legendách. Jak jsem již psal, kecám lidem do života a ti, kteří to dovedou ocenit, mě někdy i poslouchají a řídí se mými radami. Jsem sám, ne proto, že bych měl problém se seznámit, ale proto, že jsem ještě nenarazil na tu pravou, možná to je ale i tím, že jsem líný podřizovat své touhy svému miláčkovi a doprošovat se o svobodu, kterou si sveřepě bráním. Na druhou stranu však nejsem impotent a nějaké to pomazleníčko s hezkou ženou se mi líbí. Smrt mě neděsí a život také ne. Mám rád divadlo a muzikál, zbožňuji hudbu a humor. Dovedu pomáhat, ale také si nenechám ubližovat.

Ona: Máš to hezky uspořádáno, jasně. Jsou to tvoje oči, které se tak vidí. :)

Já jsem dospělá a praštěná. Dospělá píšu úmyslně, neb již nekoukám nebo mi tolik nezáleží co na mé nápady říkají ostatní. A že jich mám a baví mě a užívám si je. Hezký večer

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám