Hlavní obsah

Jak být co nejvíce uvěřitelní v prodejních argumentech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když popisujete výhody Vašeho výrobku a mluvíte o důvodech, proč by si Vás zákazníci měli vybrat jako dodavatele, tak tyto důvody musíte doplnit o MĚŘITELNÉ ARGUMENTY, proč jsou tyto výhody pravdivé.

Článek

Jak psát argumenty prodejních textů. Nemohu to bohužel asi popsat dost podrobně, ale alespoň se pokusím popsat základní principy.

Prodejní argumenty musí být srozumitelné, musí tomu rozumět i Váš soused.

Pište jako obchodníci, NE jako spisovatelé.

Pište argumenty, které jsou MĚŘITELNÉ.

Vyberte výhody, které Vaše konkurence nemá.

První příklad dobrých argumentů pro dražší zboží.

Když chcete prodat dražší zboží, tak musíte odběrateli (jedná se o B2B klienta), velice dobře popsat "Proč by si měl koupit právě Váš produkt.

Foto: Archiv autora

Takhle by to psal Steve Jobs

Druhý příklad: Buďte konkrétní u výhod produktu. Když udáte fakta, tak Vás málokdo doběhne s argumentací.

Foto: Archiv autora

5

Když popisujete výhody vašeho výrobku a mluvíte o důvodech,

proč by si vás zákazníci měli vybrat jako dodavatele,

tak tyto důvody musíte doplnit o MĚŘITELNÉ ARGUMENTY,

proč jsou tyto výhody pravdivé.

Pak budete uvěřitelní.

Jsme na Čísla, zlepšíme ta Vaše!

Uzdravujemefirmy.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz