Hlavní obsah
Sport

Pohádková výhra pro skromnou wimbledonskou vítězku Krejčíkovou

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Tatiana from Moscow, Russia, CC BY-SA 2.0 , via Wikimedia Commons

Do listiny šampionek Wimbledonu se v sobotu 13. 7. 2024 zapsala také česká tenistka Barbora Krejčíková. V boji o titul z Wimbledonu udolala Italku Jasmine Paoliniovou 6:2, 2:6, 6:4.

Článek

K triumfu z Roland Garros z roku 2021 tak přidala druhý singlový titul na grandslamu . Přitom od února do dubna se potýkala se zdravotními problémy. „Byla jsem zraněná a neměla dobrý začátek sezony. Je to něco neuvěřitelného, že tady stojím s tímhle,“ podotkla nevěřícně Krejčíková v pozápasovém rozhovoru. Dle jejich slov byl tento den možná nejlepším dnem jejího života. Výhru dle svých slov nečekala. V žebříčku tenistek byla na 32. místě a dokázala porazit sedmou ženu světa. „Chtěla bych pogratulovat Báře, hrála jsi neuvěřitelně. Hraješ nádherný tenis,“ chválila Krejčíkovou po hře její soupeřka Paoliniová.

Foto: Steven Pisano from Brooklyn, NY, USA, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

J.Paoliniová

Krejčíková v emotivním rozhovoru zavzpomínala také na svou bývalou trenérku Janu Novotnou. „Nikdy by mě nenapadlo, že vyhraju stejný turnaj jako ona.“ Na její triumf navázala po 26 letech. Se svou mentorkou navázala spolupráci před deseti lety prostřednictvím dopisu, který jí nesměle předala. „Potom se mi změnil tenisový život. Když jsem skončila juniorky, nevěděla jsem, jestli mám pokračovat v hraní, nebo studovat, Jana mi řekla, že mám potenciál stát se profesionálkou,“ zavzpomínala Krejčíková. Novotná si tato slova už bohužel nemohla vyslechnout, protože v roce 2017 prohrála svůj boj s rakovinou. „Než odešla, řekla mi, ať vyhraju grandslam. A já to dokázala,“ uzavírala svá slova na adresu Novotné.

Foto: Hameltion, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

Barbora Krejčíková

Jak bude slavit svou výhru, tou dobou Krejčíková ještě netušila. Prý se bude muset poradit se svým týmem. V minulosti uváděla, že by si po skončení Wimbledonu ráda dala smažený sýr s hranolkami. Smažených sýrů si bude moci dát velké množství, vzhledem k pohádkové výši prémie, kterou šampionka získá. Může se těšit na krásnou částku ve výši 2,7 milionu liber (cca 81 milionů korun). Oproti předešlému ročníku Jde o navýšení 14,9 procenta. Poražená finalistka si také přijde na pěkné peníze. Odnese si 1,4 milionu liber (přes 40 milionů korun).

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Prémie
Jana Novotná
Jasmine Paolini

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz