Hlavní obsah
Lidé a společnost

Otec buran aneb Rodinu si člověk nevybere

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Rčení rodinu si člověk nevybere v mém osobním životě získává nový nádech.

Článek

Rád bych se, s vámi podělil o kousek ze svého života konkrétněji o společném soužití mezi mnou a mým otcem, cílem tohoto článku není si tu po plakat a aby mě někdo litoval. To v žádném případě, chci pouze poukázat na to, že ne všechny rodiny jsou dokonalé.

Cti rodiče své

Moje rodina, pochází z malé vesničky na Brněnsku, i když kvůli práci bydlím v Praze, jakožto moravský vlastenec se rád vracím do svého rodného kraje. S matkou, mám dobrý vztah, kéž bych to samé mohl říct i o svém otci. Nikdy jsme spolu nevycházeli, ale co jsem byl starší, se naše neshody začaly stupňovat v ostré výměny názorů jím někdy doprovázené rákoskou.

Tohle byl důvod, proč jsem určitou dobu žil u prarodičů v sousední vesnici (tahle babička ve mně vzbudila náklonnost k moravskému vlastenectví) ale kvůli matce jsem se domů občas vrátil. Já a otec jsme měli různé pohledy na svět a naše osobnosti se neslučovali.

Nelíbil se mi, způsob jeho chování k nám rodině, tudíž mi to nikdy nedalo a nahlas jsem to kritizoval. Načež jsme se hádali kvůli politice, mé budoucnosti, jeho nadměrnému pití a rovněž jeho chování mezi lidmi. Ani ne víte, kolikrát jsem slyšel že jsem nevděčný, spratek (slušně řečeno) a co si dovoluji o něco říkat v jeho vlastním domě

Dnešní finále

A byste si nemysleli, že jsem byl provokativní, tak on na mně také nenechal ,,suchou niť" a zrovna nějak mi to společné soužití nezlehčoval. Pokud jste do četli až sem, v tom případě gratuluji. Váš názor na můj životní příběh si rád přečtu v komentářích.

Anketa

Máte/ nebo jste měli problémy s rodinou?
ANO
56,3 %
NE
28,1 %
JEN ČÁSTEČNÉ
15,6 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 32 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz