Hlavní obsah

Víš ty kdo já jsem

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Wilhelmus Domesticus

Pivo oblíbený nápoj

Jsme moderní společnost, ve které by lidé neměli zapomínat že nesouhlas není důvod na útočení

Článek

Událost o které píši, by se mohla jevit jako maličkost ale mě se z ní utvořili dvě otázky, první proč se v Česku na vlastenectví stále pohlíží jako na něco špatného a druhá proč lidem vadí moravská suverenita, třeba si nedokážou připustit že by se měl někdo líp. Vždyť právo na sebeurčení se nedá nikomu upřít.           

POJĎTE PANE, BUDEME SE SMÁT.

 Před dvěma dny, jsem v nejmenovaném městě s malou vzdáleností od Prahy, v tamní hospůdce pořádal setkání klubu moravských vlastenců. Není nás mnoho, ani nejsme extremisté jsme jen děti Moravy, Nic víc nic miň. V rezervovaném koutku, jsme řešili záležitosti klubu a místní štamgasti na nás vyloženě koukali v tom smyslu že tam nejsme vítáni ale to jsem přehlížel.

Schůze byla v polovině, když jsme pročítali zápis z minulého setkání v tu chvíli jeden muž dělnického typu a pivní filosof, na nás zahalekal že mu v televizi běží fotbal, tak ať jsme zticha. Na mou odpověď že za chvilku jsme hotový, zareagoval tak že při lehkém úderu do stolu pronesl.,, ty nerozumíš Česky! doprovázené vulgárním slovem.

Má žádost, aby se vyjadřoval slušně způsobila že došel až k nám a mezi mnou i tímto pánem proběhla výměna názorů, našel pro mě různé pojmenování které zde kvůli pravidlům ne mohu citovat.

BĚŽ ZPÁTKY NA MORAVU

Ani už nevím jak, ale začalo se mluvit o politice, pánům u stolu jsem řekl o co náš klub usiluje- vysmáli se mi, prý jsem dezinformátor, komunista a za to že podle nich jsem proti Česku(což není pravda) mi chtěli dát na pamětnou. Byli schopní, můj názor kritizovat, zesměšňovat ale nikdo ne podal pádný argument proč mu vadí suverenita Moravy. Ani si to pořádně, nenechali vysvětlit jste i tak to kritičtí k této myšlence nebo jsem měl jen smůlu na lidi.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz