Hlavní obsah
Umění a zábava

Love Island: Je opravdu možné zamilovat se do úplně cizího člověka, nebo je to fraška na diváky?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: TV Nova-veřejně dostupné dílo/ Public domain

V posledních dnech se začala vysílat další řada reality show Love Island. Mladí lidé se zde do sebe mají zamilovat a potkat někoho, s kým naleznou souznění. Je však možné se takto na pokyn zamilovat?

Článek

Minulý týden se znovu začala vysílat reality show Love Island. Nikdy jsem se na to nedívala, ale teď mě show zaujala a říkám si, že se z principu podívám na to, jak najít lásku v televizi. Když se tak nad tím zamýšlím, zajímá mě, zda je možné se nuceně před kamerou zamilovat? Když někdo hledá lásku, trvá to občas i několik let. Zde se soutěžící dokáží zamilovat během pár měsíců? A ještě před televizními kamerami?

Budu ráda, pokud by mi to někdo vysvětlil. Ale zároveň přemýšlím nad tím, pro koho je vlastně tato soutěž určena? Když se podíváme na ty dívky a chlapce, kteří se tam přihlásili, tak jsou to samé vypracované postavy, holky mají výstavní těla, vetší pozadí, poprsí minimálně trojky, nosí vysoké podpatky a jejich obličeje jsou až moc přelíčené. U kluků zase vidíme samá vypracovaná těla, namyšlenost a velké svaly. Nikde však nevidím zcela obyčejnou dívku a chlapce, kteří by se třeba mohli poznat. Někoho, kdo má silnější postavu, nebo je prostě tak trochu normálně zakulacený.

A zde také nastává má další, tedy již třetí otázka. Jak se můžete do zcela cizího člověka zamilovat za dva měsíce, které společně strávíte v jedné vile na Kanárských ostrovech? Je to vůbec možné, nebo je to vše pouhá fraška, aby se diváci měli na co dívat? Protože jinak mi z toho nevychází žádná hierarchie, která by naznačovala, že se dokážete jen tak, za pouhé dva měsíce, zamilovat do zcela někoho jiného.

Navíc jak je vidno, dívky se neustále jen líčí. Nevidíme zde žádnou přirozenost. Vše je skryto za tunou make-upu. To je pro dnešní muže atraktivní? Nechtějí snad vědět, jak dívka vypadá v realitě, bez samé chemie na tváři? Již to je pro mě další důkaz, že vše je pouhá komedie před kamerou. Navíc, jak je možné, že všichni tito soutěžící mají tolik času, aby jen tak, na dva měsíce odjeli na Kanárské ostrovy? To nikdo z nich nechodí do práce, nemá rodinu, přátele a jiné osobní zájmy? Možná je to pouze má domněnka, ale celá show Love Island na mě působí jako jedna velká fraška a komedie, aby televize Nova měla co divákům nabídnout.

Podle toho, jak na mě zatím prvních pět dílů působí, mi to připomíná spíše škatulata, hejbejte se. Dívky i chlapci přebíhají jeden k druhému, narušují možná nově vznikající lásku a k tomu všemu se v soutěži vzájemně pomlouvají. Nikdy si však ani jeden z nich pravdu do očí neřekne. Když jsem pročítala různé divácké diskuze na téma Love Island, zajímal mě názor sledujících. Většina z nich se tam shodla, že není možné se za dva měsíce zamilovat. A pokud se vám to navíc nepovede, ihned opouštíte soutěž.

Vila, ve které soutěžící pobývají, je určitě krásná, moderně zařízená, ale spát po pěti dnech s cizím člověkem v posteli, mi přijde naprosto „nechutné“. Alespoň takový je můj osobní názor, protože si neumím představit, že normální člověk by dokázal během pár dnů jít do postele s absolutně cizím člověkem. Každopádně pokud se na to ty dívky cítí, tak s tím zřejmě problém nemají.

A co si o tom myslíte vy? Jak na vás tato show působí? Sledujete ji?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz