Hlavní obsah
Cestování

Na Lipně jsme nesměli zaplatit kartou, poslali nás do dvouhodinové fronty u bankomatu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Autor/Vlastní foto

Lipno aneb České moře. Alespoň tak jsme to pořád slýchali. Proto jsme se rozhodli sem vyrazit.

Článek

Naše dovolená na Lipně byla poprvé v životě. Do českých krajin moc nejezdíme, protože v poměru cena a výkon vyjde lépe zahraničí. Ale protože jsme o Lipně poslední dobou hodně četli a slyšeli, rozhodli jsme se to zkusit. Pobyt na čtyři dny nás vyšel pro dva lidi na 20 000 korun. Ubytování jsme měli v chatce a bez jídla. Zřejmě jsme se trefili do nejdražšího týdne v měsíci. Místní nám řekli, že se zde zdražuje podle atraktivnosti týdne a návštěvnosti, pěkný podvod, řekli jsme si. Ale když už jsme tady, chceme si to užít.

Do bufetu na snídani

Proto nám nijak nevadilo, že jsme museli na snídaně docházet do místního bufetu. S tím jsme také počítali a dle nabídky byly k dispozici švédské stoly. Výběr byl opravdu bohatý. Káva, čaj, džus, vajíčka, párky, slanina, apod. Vše, na co by měl člověk chuť, zde našel. Dohromady nás snídaně vyšla na jeden den cca na 350 korun. Platit jsme měli v neděli.

Karty ne, jděte si vybrat

Paradoxem je, že místní bufet přijímá nejen platební karty, ale i stravenky a různé stravovací kupóny. To samé jsme tedy čekali od místní restaurace. Zde jsme šli druhý den našeho pobytu na jídlo. Za oběd pro dva jsme zaplatili 1789 korun. Když jsme však chtěli platit kartou, obsluha řekla, že karty neberou a ať si jdeme vybrat. Proč, zeptala jsem se. Bylo mi řečeno, že za nás nebudou platit poplatky, za které mohou mít slušné spropitné. Aha, drzost. Šla jsem do bankomatu.

Foto: Vlastní foto autora

Neskutečná fronta na výběr peněz z bankomatu.

Fronta dvě hodiny na slunci

Když jsem se blížila k bankomatu, viděla jsem tu velkou frontu, která tam je. Myslela jsem však, že je na místní točenou zmrzlinu. Když jsem se zeptala, lidé mi řekli, že čekají na bankomat. Všechny restaurace a kavárny z okolí odmítají přijímat karty. Stála jsem cca 2,5 hodiny ve frontě jen proto, abych si mohla vybrat peníze. Na přímém slunci v 35 stupních. Zážitek z dovolené tedy opravdu nezapomenutelný.

Zdroj článku: zážitek autora, autorský text

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz