Hlavní obsah
Sport

Jeden klik denně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zmatky z matky.

Nemám pocit, jako by byl poslední den v roce, ale stejně si jako každý rok udělám nějakou osobní bilanci. Loni jsem si to sepsala na papír, abych to mohla porovnávat i v budoucnu.

Článek

Tady k tomu mě inspirovala Iveta Kišová, což byla naše lektorka v rámci pracovního teambuildingu. Byli jsme tím nadšení a ona se smála, že je zvědavá, jestli nám to vydrží i do dalších let. Ivet, ano :) minimálně tento druhý v pořadí.

Když jsem si psala předsevzetí pro tento rok, byla jsem obezřetná, abych si nedala nějaký nedosažitelný cíl a nezklamala se hned v úvodu roku. Pro další rok budu vycházet ze stejné myšlenky. Tu myšlenku jsem si pojmenovala „jeden klik denně“.

Můžete ji chápat klidně doslovně, protože tak jsem se s ní setkala poprvé já. U nás doma. Na ledničce. Tak jsem se zeptala přítele „co znamená jeden klik denně?“ Protože jsem nevěřila tomu, že by mu stálo za to dělat takovou blbost a ještě si to připomínat na ledničce. „Jeden klik denně znamená, že udělám každý den aspoň jeden klik.“ Zasmála jsem se „to jako vážně?“ „Ano. Někdo neudělá ani to. Třeba ty.“ Oukej, dostal mě. Takže on za optimálních podmínek udělá 365 kliků za rok. Kulturista z něj nebude, ale je to o celých 365 kliků víc, než udělám za celý rok já.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám