Hlavní obsah
Knihy a literatura

Dar nekromancie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zuzka H.

Další z pokračování cyklu o Darech.

Článek

Sally byla celkem normální dívka. Pokud do pojmu normální zařazujeme i nekromancery - vyvolávače mrtvých. Má kamarádka tento svůj dar poprvé objevila, když potkala mě. Nebudu vám tu složitě vysvětlovat, co jsem zač, tenhle příběh totiž není o mně. Je o mé kamarádce nekromancerce.

Toho dne se šla Sally projít do lesa. Neměla náladu na nic, než se jen tak procházet. Po chvíli v tom hvozdu ale narazila na malý dřevěný křížek - můj hrobeček. Bylo jí smutno z toho, jak jsem mohla zemřít, a tak si povídala s mým náhrobkem. Promlouvala ke mně bez očekávání odpovědi, proto jsme byly obě překvapeny, když jsem se ocitla spolu se Sally na hranici mezi životem a smrtí - ve světě ničeho. Povídaly jsem si tam dlouho. Pak se Sally zeptala, jestli nechci jít s ní, jako duše zpět do světa živých. Souhlasila jsem.

Po několika dnech společného soužití však má kamarádka přišla domů v slzách. Hned jsem zjišťovala, co se stalo. Prý omylem vyvolala ducha na veřejnosti a všichni ji začali osočovat z čarodějnictví a utíkali od ní pryč. Marně jim vysvětlovala, že jim neublíží.

Když se Sally uklidnila řekla mi, koho přesně vyvolala - Atreye - sama nevěděla, jak se tam mohl objevit.

Sally tehdy začala párat po kořenech svého daru. Zjistila, že je jedna z potomků kouzelníka ve své době známého pod jménem Král Stínů. Začala hledat další z potomků, ale marně. Zjistila jen jejich předpokládaný počet.

Začala kvůli svému pátrání chodit na hřbitovy a opuštěná pohřebiště. Zde také narazila na jednoho zvláštního hocha.

Ten kluk měl neustále pásku přes oči a nechtěl moc mluvit. Pokud ovšem promluvil zněl velmi moudře a měl krásný hlas.

Jednou pak Sally odhalil své tajemství a požádal ji o zrcadlo. Před zrcadlem si sejmul pásku, pod kterou se skrývaly nádherné stříbrné oči. Jen pár vteřin na to však zemřel.

Sally jeho tělo pak pohřbila na místě, kde se střetli poprvé. Poté ho zde navštěvovala každý den na několik hodin a učila se od něj mnoho věcí o smrti a toho, co je po ní.

Tehdy se spojili Sally a Quinty.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám