Hlavní obsah
Umění a zábava

Dar ohně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zuzka H.

Ilustrační obrázek

Začátek cyklu o Darech.

Článek

Toho dne přišel můj přítel domů v slzách a naštvaný. Vztekle odhodil své věci do pokoje a bez povšimnutí kolem mě prošel…

Abych vás uvedl do děje, Will je můj přítel už od dětství, kdy mě našel v lese. Už tehdy se projevoval jeho dar - dar ohně. Kdykoliv ho zaplavily emoce jeho oříškové oči se změnily ve žhnoucí žlutou a jeho ruce pohltily plameny.

Tento dar Will nenáviděl už ode dne, kdy se v něm probudil poprvé. Ale ještě více ho začal nesnášet v den, o kterém vám chci teď vyprávět.

Můj přítel odešel do školy, jako každý jiný všední den. Ovšem v tu dobu šel na novou školu, kde našel zalíbení v jisté dívce. Všichni kolem to viděli, a tak je popichovali nevědíc o Willově daru, jež aspoň z části kontroloval.

Tehdy ho však emoce přemohly a nezůstalo to jen u změny očí. Willovi plameny se objevily - silné a žhavé jako vždy. Spálily všechny v jeho těsné blízkosti včetně té dívky. Uvědomil si svou chybu. Téměř neslyšitelně se omluvil a utekl domů.

Když jsem ten příběh slyšel poprvé nevěděl jsem, jak mám svému příteli pomoct. Jen jsem pozoroval jeho plameny a ty krásné oči. Will však už věděl, co musí udělat. Tehdy se rozhodl - zkrotí svůj dar a dostane ho plně pod kontrolu.

A tak to začalo.

Každý den po škole se můj přítel snažil zaplavit emocemi, nebo jinak vyvolat oheň na svých rukou. Když se mu to nedařilo a on už to chtěl vzdát vždy si nahlas připomněl onen den. To pokaždé pomohlo. Emoce se dostavily a s nimi i oheň.

Několik měsíců Will tvrdě dřel a pokoušel svůj dar, dokud jej zcela nezkrotil. Poté si s ním začal hrát a kouzlil z plamenů různé obrazce

Jednoho dne se z Willa stal znovu snílek. Rozhodl se okouzlit tu dívku, kterou prve popálil svými plameny. Po škole ji pozval na procházku, kterou přijala. Poté, když byli už skoro na konci svého společného času jí můj přítel ukázal svůj zkrocený dar a na důkaz kontroly nad svým ohněm pro ni vykouzlil plamennou růži.

Od toho dne už byli Will a Emiris, krásná dívka, kterou Will ještě poté jednou zachránil.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám