Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Na vztah musíte být připraveni

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Po smrti nebo odchodu partnera běžte do dalšího vztahu, až budete schopni respektovat, a tím i vytvořit nový vztah. Jinak můžete druhé nejen ovlivnit, ale také jim ublížit.

Článek

Seznámení s mým novým partnerem mělo něco společného. Úmrtí blízkých. A to mého otce, a manželky mého partnera- nezávisle na sobě.

Když zemře rodič, v novém vztahu to pravděpodobně nikomu dalšímu neublíží. Když však zemře, či se s vámi rozejde váš partner, na nový vztah musíte být prostě připraveni.

Nejspíše nás tyto velmi smutné události spojili, ale paradoxně nás i rozdělovali.

Po našem seznámení jsme si byli postupem času stále bližší. Nakonec jsme se rozhodli, že bychom se mohli konečně setkat, a uvidí se, zda k sobě najdeme zalíbení i osobně.

Foto: Pixabay

A i když jsem si byla vědoma, že mu umřela žena, co mě čekalo po příjezdu k němu byl pro mě šok. Kór poté, když mi ještě před mým příjezdem napsal, že se do mě asi zamiloval. V jeho pokoji se mi naskytl pohled na nástěnku velkou jako billboard, kde na všech fotkách byla jen ona. Po jeho zmínce: „jestli mi to vadí, tak to sundá“, jsem mu sdělila, že mi to nevadí - ale teď vím, že to byla jen zmatená reakce z šoku.

A zpětně si uvědomuji, že mě to i dost ovlivnilo.

Ano, věděla jsem, že mu umřela žena, ale nepotřebovala jsem ji vidět na každém kroku a vnímat, že je tu jen ona. A když zmiňuji, že byla snad všude, tak opravdu byla. Fotky v pokoji, v ložnici, byla i na plakátě v kuchyni.

To vše je v pořádku, pokud už chce člověk žít sám jen s fotografiemi svého bývalého partnera a vzpomínkami na něj. Ale není to v pořádku, když si člověk domů přivede potencionální novou partnerku, či partnera.

Protože každý člověk si ve vztahu zaslouží respekt, úctu a Lásku. A pokud ten člověk ty základní věci hned od začátku nevnímá, a je mu ukázáno něco jiného, může to vztah ovlivnit, a taky mu ublížit.

A já vnímala jedno. Všude je tu ona.

A kdo chce být ve vztahu někde v pozadí? Či být jen nějakou „záplatou“?

Foto: Pixabay

Jsem přesvědčena o jedné věci. Ať už jde o bolestivý rozchod, či smrt partnera, tak by si měl každý uvědomit, že nejen že je ublížený a raněný on sám, ale může ublížit i dalším lidem.

A to pokud vejde do nového vztahu ještě s nevyléčenými ranami ze vztahu předešlého.

Máte podobnou zkušenost ze vztahu i Vy?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz