Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Na večírku se partner potkal se svou bývalou. To ale nebyl důvod, proč ode mě odešel, říká Tera (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Už když odcházel Mirek (34) tehdy na sraz po deseti letech, měla Tereza U. (31) divné tušení. Jako by se psal začátek konce jejich vztahu. Snad možná ani nevěděla, že má pravdu. Jen se to celé odehrálo trochu jinak.

Článek

Mirek měl pro Irenu vždycky slabost, to jsem věděla. Letmo jsem ji znala, byla to krásná žena. Ale, že se mezi nás jednou postaví, to mě nenapadlo.

Byla tam i ona

Pamatuju si, že když dorazil z toho osudného večírku, další den byl divný. Neustále koukal do telefonu, byl zadumaný. Napadlo mě se zeptat, zda byla na jejich setkání i Irena. Vytřeštil oči a hned ho zajímalo, proč se ptám.

To už mi bylo divné. Trvalo mi další týden, než jsem se mu podívala do telefonu. Nebylo zrovna těžké uhádnout jeho heslo, protože Mirek nebyl moc vynalézavý. Takhle jsem si chodila ty konverzace číst tři měsíce. Vždy po večerech, když usnul. Psal jí, jak pro ni měl vždy slabost. Jak jsem jenom slabá záplata. Jak po ní celé ty roky touží, jak je nádherná. Že já mu neumím ani uvařit. Kamarádům se chlubil, jak mi to nandal, jak mě má na háku. Hrozně mě to bolelo, ale stejně jsem to četla dál.

Došlo na slova o svatbě

Bývala bych se asi nikdy neozvala. Ale pak jsem se tam dočetla, že si mě Mirek nikdy vzít nechtěl, prý, že mi to jen říkal, abych dala pokoj. To bylo moje bolavé místo, často jsem přemýšlela nad tím, proč po deseti letech ještě nemám prstýnek. Moc jsem si ho přála.

A tak jsem vylítla. Jeden večer jsem mu vyčinila, že jsem to všechno četla, vím o všem. Jenže Mirka vůbec nezajímalo, že něco provedl, že si píše s Irenou něco, co by neměl. Mirek mluvil stále dokola jen o tom, že jsem mu vlezla do telefonu. Byl to pro něj tak nepřekonatelný problém, že odešel. Navždy. Dnes si říkám, jestli mi to za to stálo…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Terezou U.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz