Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Tři vtipy o Rusech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije líp, tři apolitické fóry o......

Článek

V Rusku v trestaneckém táboře na Sibiři se baví dva trestanci: „Za co jsi tu?”
„Já za rozkrádání státního majetku, a ty?”
„Já za lenost.“
„Co…???”
„To bylo tak… po letech jsem se sešel s Ivanem Ivanovičem… nu co, vodky jsme popili, vládu pohaněli a já tak ráno líně ležím a přemýšlím… mám ho jít udat, nemám ho jít udat… a Ivan Ivanovič nelenil…!!!“

---------------------------

Ruský voják přijde v Praze do hodinářství: „Nu postmotri, časy isportilis!”
Hodinář vezme hodinky, celé zašlé, otevře je a vtom z hodinek vyrazí pavouk. Hodinář na něj chvíli zírá, pak - bum - pěstí ho zabije.
Voják na něj také zírá a pak strhne z ramene samopal: „Čto ty sdělal. Mašinistu ubil.“

-------------------------------------------

Jedou takhle v SSSR dva chlápci pardon soudruzi vlakem po Transsibiřské magistrále.

Po několika dnech mlčení se dají do řeči a když už se blíží k cíli, uvědomí si, že se ani nepředstavili.

První vezme papír, napíše na něj tři křížky a řekne: „Ja Ivan Ivanovič Ivanov.“
Druhý napíše křížky čtyři a řekne: „Ja tóže Ivan Ivanovič Ivanov.“
První se udiveně podívá: „Ja Ivan Ivanovič Ivanov, ty Ivan Ivanovič Ivanov, já tři křížky, jak to, že ty čtyři?”
A druhý odvětí: „Ja Ivan Ivanovič Ivanov akademik!“

---------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz