Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Proč si starší holky hledají zajíce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: A. Barešová

Že si pánové kolem padesátky najdou mladší milenku, bývá běžné. A co dámy?

Článek

Nejsem sexuolog, moje psaní je toliko teoretická úvaha.

Ale od teorie k praxi není daleko. Jak jsme to s holkami středního věku probíraly, najít si ve středním věku mladšího, jako to dělají muži, má to něco do sebe. Vdané nebo rozvedené, všechny máme deficit mazlení, protože ta romantika už nefunguje jako dřív, partneři jsou zrovna na vrcholu kariéry a nemají na romantiku čas. Možná časem, až je přestane práce bavit, bude to lepší, pokud si ovšem nenajde mladší povyražení. Doma bývá unavený, ale jak vidí nějakou mladší, najednou jako by úplně ožil. A tak to chce i pro dámu něco na povzbuzení.

Doktorka Cajthamlová říká, že se stresy usazují v břiše a jak vidno, my jsme některé hodně ve stresu. Jenomže na stres je zase nejlepší pohlazení nejen po duši, a tak se nabízí řešení. Samozřejmě v zájmu zdraví a životní vitality!

S děvčaty středního věku jsme v rámci úvah, co s krizemi středního věku, došly k závěru, že historie dala všem nejlepší rady. Však to znáte z historických filmů, každá dáma měla mladšího společníka. Zvlášť na stará kolena se takový „zajda“ víc než hodí. Jednak unese tašky, jednak potěší a hlavně dodá sebevědomí, které občas hodně potřebujeme. Vitální mládí je plné energie, co si budeme povídat?

A jak jsem pak cestou z práce seděla v metru a v hlavě probírala tu debatu, zkusila jsem se trochu rozhlédnout. Mžourala bez brýlí, ale neušlo mi, že se na mě zaměřil jeden postarší ročník a cíleně mě sledoval. Akorát, že já ho moc dobře neviděla, brýle ze zásady nenosím, a tak kdyby neměl vousy, myslela bych, že je to ženská. Jenomže plnovous ho prozradil a já po očku sledovala, jestli má ještě pořád zájem. Měl. Koukal celou dobu.

Sice mě to trochu potěšilo, ale já mu v duchu při výstupu vzkázala: „Jsem vdaná, chlapče. Naštěstí!“ Najednou mi bylo zas o dvacet míň a všichni zajíci už byli zbyteční.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám