Hlavní obsah

Intro: Aleš Bartolomějev

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Aleš Bartolomějev

Tohle jsem já, Aleš Bartolomějev.

Článek

Každý autor by se měl alespoň zkusit představit. Možná to nebude úplný popis, ale aspoň každý získá představu co a od koho čte. Tohle jsem tedy já.

Jsem z Prahy, mám vystudovaného bakaláře na Matfyzu a aktuálně jsem na Národním hospodářství na VŠE. Odtud jsem se taky vydal na výměnu do Texasu. Matfyz byla zajímavá zkušenost a dost mě bavil, ale zjistil jsem, že v životě chci dělat něco trochu jiného, začal se zajímat o politiku a rozhodl se pokračovat na jiné škole. Zároveň se změnou školy jsem vstoupil do TOP09.

Ve volném čase nejradši lezu po skalách nebo alespoň na stěně. Jinak hodně čtu noviny, dělám osobního asistenta a v posledních letech jsem pomáhal stavět dům.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz