Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Moje trochu zvláštní hobby

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Andrea Švojgrová

Moje velká vášeň jsou letadla. Došlo to tak daleko, že jsem ve svých skoro čtyřiceti letech začala modelařit.

Článek

Letadla jsem vždycky měla moc ráda. Nejlepší část dovolených vždy bylo to čekání na letištích a, s nosem skoro nalepeným na skle odbavovací haly, pozorování letadel. V době covidového lockdownu mě jeden kamarád modelář přemluvil, ať si taky zkusím něco slepit. Zkusila jsem to - a byla jsem ztracená. Po čtyřech letech mám hotové desítky modelů, většina z nich ale nezůstala u mně, jdou dál jako dárky pro mé přátele a kamarády.

Foto: Andrea Švojgrová

Můj poslední kousek - Gloster Meteor Mk 8/9 1:72 od Special Hobby. Už ho nemám - byl součástí aukce, kdy získané peníze šly na podporu Ukrajiny

Foto: Andrea Švojgrová

Albatros L-39C. Toho jsem slepila jako soutěžní model Jarního Patláku, který organizoval Plastic Modeling

Foto: Andrea Švojgrová

Je složité vybrat vánoční dárek pro mého tátu. Tak jsem mu letos slepila model ikonického letadla, A-10

Foto: Andrea Švojgrová

Sea Harrier 1:72, Italieri, bitva o Falklandy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz