Hlavní obsah
Aktuální dění

Tématem letošního Prague Pride je rodina

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Prague Pride

Tématem letošního týdne Prague Pride je rodina. Je to téma, které se mě, jakožto matku dvou dospívajících dětí, bytostně dotýká.

Článek

Chci aby byly ve svých životech šťastny. Ať se snažíme sebevíc, nikdy nedokážeme své děti ochránit před vším. Proto je pro mě důležité, aby mé děti věděly, že je vždy budu přijímat takové, jaké jsou. Doufám, že svým jednáním, svou podporou LGBTQ+ mé děti vidí, že se na mě mohou kdykoliv spolehnout a přijít za mnou bez obav s přijetí s jakýmkoliv tématem.

Ale nejde jen o mou rodinu. Mám několik přátel, které své děti vychovávají v duhových rodinách. A jsou to skvělí rodiče, nejen vůči svým dětem, ale i vůči sobě navzájem. Učí své děti toleranci a  lásce. Učí je, jak je důležité ochraňovat a podporovat slabé a zranitelné a že projevení soucitu není známka slabosti. Chci, aby duhové rodiny měly stejná práva jako mají ostatní rodiče. Jsem pro manželství pro všechny.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz