Hlavní obsah

Otec a dcera

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Andrea Švojgrová

Naše životní postoje z velké části formují rodiče. Čím je pro mě můj otec?

Článek

Mým velkým politickým vzorem je můj otec. Vždy jsem obdivovala jeho odvahu - když se jako mladý lékař na začátku devadesátých let rozhodl převzít nelehký úkol vést okresní nemocnici. Tímto mě, o dekády později, inspiroval k odvážnému kroku stát se v poměrně raném věku primářkou na mém domovském oddělení. Vždy se snažil být veřejně aktivní a bojovat za demokratické principy v komunální politice. Jsem hrdá na to, že do dnešních dní je jeho jméno v Litoměřicích pojem, že na něj jeho pacienti a političtí partneři vzpomínají v dobrém.

Foto: Andrea Švojgrová

otec a dcera

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz