Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Má malého kašpárka, ale hodně peněz. Mám s ním zůstat?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Říká se, že sex není všechno. Ale dá se sexuální nesoulad vykompenzovat penězi a charakterem? To právě zvažuje Marina, která našla u partnera vše, kromě pořádné výbavy.

Článek

Když jsem po nějaké době obletování zjistila, že můj přítel nemá v kalhotách žádné terno, chtěla jsem tomu dát šanci,“ říká Marina. „Jenže věta o zahrání velkého divadla s malým kašpárkem se nenaplnila. Přesto váhám s rozchodem,“ dodává.

Velký šéf…

Seznámili jsme se na konferenci. Já tam byla na brigádě jako hosteska, on jako jeden z manažerů velké firmy,“ vzpomíná Marina, jak jí hezký vysoký muž na první pohled zaimponoval. „Ještě studuju vysokou školu, rodiče nemají peněz na rozdávání, tak si přivydělávám. Každá koruna se mi hodí, zvlášť, když nechci vedle oháknutých spolužaček vypadat jako nějaká chudá příbuzná,“ přiznává svou slabost pro hezké oblečení a boty. „Od první chvíle jsem viděla, že se mu líbím. On se mi ostatně líbil taky. Ale tenkrát jsem si byla jistá, že musí být ženatý. Na vizitce připíchnuté na obleku stálo, že je regionální manažer pro Českou republiku, tak bylo jasné, že je v balíku. Navíc vypadal fakt výborně. Tak jsem tomu tehdy nedávala žádnou šanci,“ vzpomíná Marina.

…s malým šéfíkem

Jenže on za mnou o přestávce přišel a skvěle jsem se s ním bavila. Zavedla jsem řeč na rodinu, abych věděla, na čem jsem, a on přiznal, že pro samou práci neměl čas najít tu pravou. A tak jsme spolu začali randit. Přiznám se, že jsem byla v sedmém nebi. Marek měl opravdu spoustu peněz, krásný dům a všechno, co má úspěšný a dobře postavený muž mít,“ říká Marina, které pravý důvod staromládenectví 38letého Marka došel až při prvním intimním sblížení. K tomu došlo až po třech měsících chození, což Marině sice bylo trochu divné, ale říkala si, že Marek je kromě smyslu pro humor, tučného konta a dobrého postavení zřejmě i galantní, dobře vychovaný muž. „Když konečně došlo na věc – a byla jsem to já, kdo to inicioval – málem jsem upadla. Prý existuje nějaká soutěž pro muže, kteří mají malé přirození. No, tak Marek by to určitě vyhrál,“ vzpomíná Marina na první intimní sblížení. „Snažila jsem se nedat nic najevo a něco sexuálního snad i proběhlo, ačkoliv já nic necítila. Marek dělal jakoby nic a vypadal spokojeně. Na rozdíl od mne. Od té doby jsme se o sex pokoušeli ještě víckrát, ale já z toho nikdy nic neměla,“ stěžuje si Marina.

Co dál?

Velké divadlo s malým kašpárkem se nekonalo. Od té doby uběhly tři měsíce a Marina stále váhá, zda se má se svým přítelem rozejít: „Na jednu stranu jsem z něho úplně nadšená. Když pominu ten sex, tak mě nosí na rukou. Můžu si koupit, co chci, bere mě na perfektní večeře, chlubí se se mnou ve společnosti. Ale nevím, jestli zvládnu být ve vztahu bez orgasmu. Je to všechno strašně divné.

Zdroj: rozhovor se slečnou Marinou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz