Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel má pořád chuť na sex, nezvládám to. Budu mu muset najít milenku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Foto: ilustrační

Už nevím, kudy kam. Můj manžel je jako posedlý, říká Eva (36). Zpočátku jsem byla nadšená, že se mu tak líbím. Teď ale vím, že to není touha po mně. On by snad bral i ovci, kdybychom ji doma měli.

Článek

Závislost na sexu není nic neobvyklého. Život s člověkem, který trpí satyriázou nebo nymfomanií je dost těžký. Jakmile pomine období zamilovanosti, kdy je zvýšená sexuální pozornost partnera žádoucí, začnou potíže.

Nadšení pro sex mi vydrželo 2 roky

Vlastně to zpočátku bylo fajn,“ říká Eva. „Dokud jsme nebyli manželé a nebydleli jsme spolu, nevídali jsme se tak často a opravdu jsem po něm toužila. Často jsem se nemohla dočkat, až spolu budeme moci vlítnout do postele,“ vzpomíná. Když došlo na sestěhování, měla radost, že je pro partnera, později manžela tak žádoucí. „Byla jsem opravdu nadšená a považovala jeho zájem za lásku. Docela dlouho mi trvalo, než jsem přišla na to, že je to jinak,“ říká.

Nemoc ukázala skutečný stav

Problémy nastaly, když Eva onemocněla. Jednou se v práci ohnula pro dokumenty ve spodní skříňce a už se nenarovnala. Musela ji odvézt sanitka. Dva dny byla v nemocnici na kapačkách, dalších 5 týdnů strávila se zaseklým SI kloubem na neschopence doma – se silnými prášky proti bolestem, které ji úplně vyřadily z provozu. „Byla jsem ráda, že si vůbec zvládnu dojít na záchod,“ vzpomíná. Zaskočili ji ale manžel, který na ni neustále sexuálně dorážel, ačkoliv si byl vědom, že má bolesti. „Najednou jsem viděla, že mám doma někoho úplně jiného, než jsem si myslela,“ říká Eva. „Místo aby mne podpořil, pomohl mi v domácnosti, střídal dvě duševní polohy. Buď na mě sexuálně dorážel a vynucoval si sex, nebo byl naštvaný, vším kolem třískal a dával najevo vrcholnou nespokojenost,“ pokračuje Eva. „Došlo mi, že předchozí sexuální projevy neměly s láskou nic společného. Milující člověk přece pochopí, že je vám zle a že na sex nejenže nemáte myšlenky, ale že ho kvůli bolestem nejste ani fyzicky schopni,“ dodává.

Řešili jsme to a nic jsme nevyřešili

Když se Eva konečně uzdravila, pokusila se s manželem o všem mluvit. Teprve tehdy se dozvěděla, že manžel trpí závislostí na sexu. Věděl o tom, ale nic jí neřekl. „Řekl mi, že se nedokáže ovládnout, prostě musí mít sex každý den, i vícekrát.“ Tvrdil Evě, že ji má opravdu rád, ale v otázce sexu si nedokáže pomoci. „Měla jsem s tím problém. Už jsem věděla, že jeho touha je jen fyzická. Že by mu bylo jedno, jaká žena je vedle něj. Zklamalo mě to. Chtěla jsem být ta jediná, toužila jsem, aby to bylo jako na začátku, kdy jsem myslela, že zdrojem jeho touhy je láska ke mně. A ne jen fyzická potřeba,“ říká Eva.

Rozvádět se nechci

Trvalo několik měsíců, než si vše mezi manžely „sedlo“. „Hodně jsme o tom mluvili a hodně jsem o tom přemýšlela,“ říká Eva. „Nechci se rozvádět, ale také nechci být manželovi „po ruce“, kdykoli se mu zachce. Co až budu těhotná? Nebo až budeme mít děti? Až budu zase nemocná?,“ přemýšlí. „Ale mám ho opravdu ráda a chci s ním zůstat, máme toho hodně společného, je zábavný, pracovitý, má smysl pro rodinu. Přece to všechno nezahodím kvůli jeho nadměrné potřebě sexu? Jako jediné východisko vidím, že mu najdu milenku. Takovou, které budu moci věřit i já a která mi ho časem neodloudí,“ říká Eva. „Já jsem se totiž kvůli jeho nadměrné potřebě dostala do extrému. Sex mi začíná lézt na nervy a už na něj nemám chuť prakticky vůbec…

Zdroj: rozhovor s paní Evou

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz