Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel se s mou kamarádkou domluvil na trojce. Pomstila jsem se jim oběma

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Ilustrační foto

Sexuální život je občas potřeba ozvláštnit, ale způsob, jakým k tomu přistoupil manžel paní Lucie (34), byl přece jen přes míru. Možná by ani nebyla proti navrhované trojce, kdyby se nejednalo o její nejlepší kamarádku. A tak se rozhodla pro odvetu.

Článek

Jezdili jsme k nim na chalupu několik let. Máme malé děti v podobném věku, tak bylo super trávit společně čas. Sabina s Adamem zdědili po babičce bývalý statek na konci vsi. Bylo to ideální místo na dovolenou blízko přírody. Až donedávna,“ říká paní Lucie.

Kamarádily jsme od dětství

Lucie se se Sabinou zná od mateřské školy. „Nerozdělila nás ani rozdílná střední škola – já chodila na gympl, ona na hotelovku. Já pak šla na vysokou, ona začala pracovat v jednom hotelu. A dohodila mi tam brigádu, takže jsme se vídaly dál,“ vzpomíná Lucie.

Naši manželé si rozuměli

I když se obě vdaly, zůstaly nerozlučnými kamarádkami. „Sabina se vdala o rok dřív než já, ale naše děti jsou od sebe věkově jen pár měsíců, takže společné dovolené byly úplně jasné. Chlapi si spolu rozuměli, oba jsou blázni do motorek, a my zase měly čas na sebe a takové to ženské povídání,“ říká Lucie, která byla šťastná, že její přátelství trvá. „Vlastně to byla od dětství moje jediná kamarádka,“ říká. „Nikdy jsem neměla potřebu hledat další kamarádku, Sabina mi úplně stačila.“

Poslední dovolená mě zdrtila

Všechno fungovalo skvěle až do poslední dovolené. Jednoho večera manžel Lucii oznámil, že se se Sabinou domluvil na trojce. Lucii to šokovalo: „Ona s tím prý souhlasila. Málem mě trefil šlak. Ani ne tak z toho, že zatoužil po trojce, vím, že chlapi na to celkem často myslí, ale strašně mě zklamalo, že se na tom domluvil se Sabinou za mými zády – a hlavně, že ona souhlasila. Vždy ona moc dobře ví, jak na Honzu žárlím, musela tušit, že mě to zraní. Strašně jsem se v ní spletla,“ stěžuje si Lucie, která se najednou cítila úplně vykolejená. Měla pocit, že v tu chvíli přišla o manžela i o kamarádku.

Sabinin manžel o ničem neměl tušení

„Samozřejmě jsem manželovi řekla, že s tím v žádném případně nesouhlasím,“ říká Lucie a kroutí hlavou: „A ten pitomec se strašně divil, proč. Prý čekal, že mě potěší, když do postele přizve mou nejlepší kamarádku.“ Když se ho Lucie zeptala, jak to vidí Sabinin manžel, dozvěděla se, že nemá o ničem tušení. V Lucii všechno vřelo, ale snažila se nedat svoji nevoli znát. I přes manželovo přemlouvání ale k trojce nesvolila. „Kdoví, jak dlouho si na Sabinu myslel a představoval si, jaké to s ní bude,“ říká Lucie zklamaně a přiznává, že se rozhodla pro pomstu.

Vyrovnané skóre

Do konce dovolené jsem se snažila nedat nic najevo. Manžel sice vypadal zklamaně, ale nic neříkal. Sabina se tvářila, jako by se nic nestalo, čímž mě ještě víc naštvala. Týden po návratu z dovolené jel Honza na pár dní za rodiči na druhý konec republiky, jeho táta potřeboval pomoc při opravě domu. Hned druhý den jsem sehrála scénku a zavolala Sabininu manželovi, že potřebuji pomoc, protože jsem si omylem zabouchla dveře od bytu a klíče zůstaly na věšáku,“ říká Lucie, která samozřejmě nic neriskovala a náhradní klíče měla pro jistotu v kapse. „Samozřejmě přijel a pomohl mi dveře otevřít. Odměnila jsem se mu za pomoc víc než dost. Sice byl překvapený, ale mému svádění neodolal,“ říká Lucie, která podle svých slov ani necítí výčitky svědomí. „Skóre jsem vyrovnala. Se Sabinou se teď nevídám, zatím jsem jí neodpustila. Ale možná se ještě někdy uvidím s Adamem. Bylo to s ním totiž o hodně lepší než s manželem…

Zdroj: rozhovor s paní Lucií

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz