Hlavní obsah
Lidé a společnost

U sousedů nepřetržitě hystericky štěká pes. Jsem na pokraji sil a napadají mě hrozné věci

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Jen co za sousedy ráno zaklapnou dveře, rozezní se z jejich domu zoufalý štěkot. Pes vydrží štěkat celé hodiny. Ve výsledku štěkám já večer na sousedy, kteří vůbec nechápou, o čem mluvím. Když jsou doma, pes je v pohodě…

Článek

Zpočátku jsem to se sousedy zkoušela po dobrém. Ale s mým poučováním, že se pes dá štěkání odnaučit, mě poslali do temných míst. Pes prý má na své štěkání nárok. Mně prý taky nikdo nezakazuje zpívat si v koupelně, což údajně slyší zase oni.

Ani po dobrém, ani po zlém

Zkoušela jsem různé taktiky. Dokonce jsem se pokoušela dohodit jim odborníka na psy. Bezúspěšně. Trvá to už přes rok, ze štěněte je velký pes. A ze mne je psychická troska. Pracuji střídavě na směny a jsou dny, kdy potřebuji po noční spát. Ale s tím ječícím zvířetem u sousedů nemám šanci ani se špunty v uších. Ze špuntů mě tak akorát bolela hlava, psa jsem ale slyšela i tak.

Navrhovala jsem jim, aby psovi koupili protištěkací obojek. To prý je týrání psa, dozvěděla jsem se od nich. To, že štěkání jejich zvířete je týráním mé osoby, jim ale nevadí.

Podat stížnost se bojím

Jediná moje šance je stěžovat si na úřadě. Jenže to má háček. Sousedé mě už dřív upozornili, že pokud bude dělat ohledně jejich psa nějaké problémy, postarají se, abych musela zbourat svůj milovaný skleník, který jsme bohužel postavili blíž k plotu, než se podle vyhlášky smí. Tenkrát mi ovšem sousedé tvrdili, že jim to nevadí. Ale písemně to od nich nemám a teď mě tím vydírají.

Jsem psychicky na dně

Prostě s nimi není řeč a já už nevím, jak dál. Občas mě přepadnou černé myšlenky a mám fakt velkou chuť zakroutit tomu psovi krkem. Vím, že za to nemůže, vždycky jsou na vině majitelé. Ale jsem permanentně ve stresu. A sousedi? Ti se mi smějí do očí. To se mám z rodné vesnice odstěhovat jen kvůli netolerantním přistěhovalcům, kteří si myslí, že na ně nikdo nemůže? A přitom tu byl ještě před pár lety, než koupili dům po staré paní, takový klid…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz