Hlavní obsah
Lidé a společnost

Taťána Makarenko oslavila narozeniny: dary za statisíce a rivalita, kdo jí věnuje dražší dar

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: NextFoto zakoupená licence

Usměvavá Táňa

Taťánka Makarenko to bezpochyby ve svém byznysu dotáhla daleko. Pro mnoho dívek je vzorem a je potřeba mít tuto „matku krásy“ nakloněnou na své straně. Proto se její přátelé předbíhají v darech k jejích 35. narozeninám.

Článek

Taťána Makarenko oslavila 35. narozeniny, a díky mnoha úpravám jen kvete. Od svých slečen, které si bere pod svá křídla v rámci soutěže Miss Czech Republic, získala mnoho obdivných dopisů a květin. Není divu, každá z dívek, která se chce probojovat v tomto boji krásy, musí mít již třicetipětiletou Taťánu nakloněnou. Ani sama prezidentka soutěže se nebála pochlubit se s luxusními dary na svých sociálních sítích.

Sociální sítě plné luxusu

„Chtěla bych poděkovat všem, kteří mi dali nádherný kytky, já mám kytky velmi ráda, takže z nich mám velkou radost. Mám jich tady opravdu požehnaně. Můžu si otevřít takové malé květinářství u Táničky. Mám kytky opravdu hodně ráda a děkuji za každou jednotlivou z nich,“ řekla na story na svých sociálních sítích k obdrženým květinám od jejích obdivovatelek.

Po spočítání květin na story na jejím Instagramu to vypadá, že jich dostlala kolem patnácti. Pochlubila se ale i dražšími dary.

„Pak mám tady absolutně nádherný dárek. Nádherný. Již jsem ho měla na sobě. Bvlgari. Mám z toho opravdu radost. Jste miláčci,“ pochlubila se dalším darem.

„Pak mám od Gismondi další krásný šperk, a protože já mám jednu dírku, do které nepoužívám náušnici, tak mám tady tento briliant do druhé dírky. Líbí se mi, je to decentní,“ řekla jen tak mimo řečí k briliantu.

Miss World Krystyna Pyszko ji dala obrovskou kytici. „Děkuji za tak úžasné gesto a posláním pozdrav,“ natočila na své story Táňa. Krystyna bezpochyby též musí mít „matku krásy“ nakloněnou.

Na závěr se pochlubila Taťána náušnicemi od Louis Vuittona, který rozhodně také nebyl levný. Táňa zmínila, že je pro ni skupina dívek, která ji věnovala tyto náušnice, velice důležitá. Otázka pak zní, proč zrovna tyto dívky jsou tak důležité a zda následně nevznikají mezi dívkami rozbroje, která ji věnuje lepší dárek.

„Tento dárek je pro mě velmi emoční a důležitý. Chtěla bych jim moc poděkovat, vybraly přesně to, co se mi líbí,“ zmínila.

Podtrženo sečteno, pokud spočítáme kolik mohly jednotlivé dary stát, tak jen samotné náušnice vycházejí na 15 000 kč, briliantový šperk do jednoho ucha těžko říci. Po zhodnocení cen na stránce Gismondy stojí náušnice zhruba 200 tisíc korun, pokud Táňa dostala pouze jednu, tak mohla vyjít řekněme na 100 tisíc korun. A po shlédnutí trhu mohl stát řetízek Bvlgari kolem 20 tisíc korun. Květiny mohly vyjít kolem 25 tisíc korun, a to nevíme, co dalšího dostala, čím se raději ani nepochlubila. Řekněme si popravdě, taková suma peněz by mohla pomoci potřebným.

Temná minulost

Tato kráska, která se dříve živila jako striptérka, to od svých mladých let dotáhla daleko. To, že má Táňa minulost, o které nerada mluví, je veřejným tajemstvím. Na internetu dokonce kolovalo i mnoho fotografií z dob, kdy ještě nebyla prezidentkou soutěže krásy. Takže se její minulost jen těžko zapře.

Dnes má mnoho obdivovatelek, které se chtějí do jejího byznysu s krásou probojovat. Rozhodně se jí povedlo vybudovat zde impérium, které jen tak někdo nepřekoná. Ale co se skrývá za zavřenými dveřmi soutěže už my, pozorovatelé, těžko zjistíme.

zdroj: Instagram Taťány Makarenko

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz