Hlavní obsah

Takový trapas na dovolené jsem ještě nezažila. Dejte si pozor, ať se vám nestane to, co postihlo mě

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Generováno pomocí DALLE-ChatGTP

Když jsme se s rodinou rozhodli strávit dovolenou v Thajsku, byla jsem nadšená. Krásné pláže, křišťálově čistá voda a luxusní vila. Sen se stal skutečností, ale to jen do té chvíle, než jsem se veřejně ztrapnila.

Článek

Po dlouhé cestě letadlem jsme konečně dorazili na místo, kde nás uvítal personál hotelu s osvěžujícími nápoji. Po rychlém přihlášení na recepci jsme se vydali směrem k naší vile, abychom se konečně uvolnili a začali si užívat naši dovolenou. Vily v Thajsku jsou nádherné, každá z nich je malým rájem s vlastním přístupem k moři. Po cestě k naší vilce jsem si všimla, že úklidem jsou zde pověřeni převážně muži, což mi přišlo zajímavé. Rodina se ještě zdržela pohledem na moře, ale já spěchala do naší vily a těšila se na to, jak se osprchuji a konečně se natáhnu na postel. Když jsem otevřela dveře do ložnice, ztuhla jsem. Na posteli ležel muž v botách, který si vychutnával svůj doutník a díval se na televizi.

Takový trapas na dovolené jsem ještě nezažila

První myšlenka, která mi prolétla hlavou byla, že jeden z uklízečů si tady drze dává pauzu. Oba jsme na sebe zůstali chvíli koukat s otevřenými ústy. Můj výraz se ale rychle změnil na nasupený a s pevným tónem v hlase jsem se zeptala: „Můžete mi říct, co tady děláte?!“ Muž vypadal stejně šokovaně jako já a než stihl odpovědět, uvědomila jsem si, že jsem asi ve špatné vile. Ano, my měli číslo vily 202 a tady před mýma očima se na mě usmívala vila číslo 102. Zrudla jsem a cítila jsem se trapně, zatímco muž na mě jen nevěřícně zíral a nedokázal vydat ani hlásku. Bez omluvy jsem rychle zmizela, než způsobím ještě větší trapas.

Co udělá normální člověk v takové situaci? Omluví se, zasměje se tomu a jde dál. Já bez jediného slova se otočila na podpatku a vystřelila ven jako raketa. Stud mě doslova paralyzoval. A co bylo dál? Strávila jsem celý týden prakticky v naší vile, abych se náhodou nesetkala s tím, kterého jsem tak nezdvořile přepadla. A co jsem se z tohoto trapasu naučila? Vždy si dvakrát zkontrolujte číslo pokoje - i když si myslíte, že máte fotografickou paměť! Naučte se říct promiňte v místním jazyce. Například v thajštině je to Khor thot. A věřte mi, bude se vám to hodit.

Dejte si pozor, ať se vám nestane to, co postihlo mně

Venku jsem se musela zhluboka nadechnout, abych se uklidnila. Když jsem se vrátila do naší správné vily, rodina už na mě čekala a ptala, co se stalo, a tak jsem jim celou historku vyprávěla. Samozřejmě jsme se tomu nakonec všichni zasmáli, i když v ten moment mi do smíchu rozhodně nebylo. Dovolená v Thajsku byla nakonec úžasná, ale tento trapas nám zůstane v paměti jako jedna z nejzábavnějších historek, kterou budeme s úsměvem vyprávět ještě mnoho let.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz