Článek
Kapela proměnila své první evropské headline vystoupení v Praze v hodinovou smršť, kde hudba sloužila především jako nosič jejich politických a společenských názorů.
Už úvodní Big Dick Energy nastavila tón večera – zpěvačka a kytaristka Phoebe Lunny během ní skočila do publika a kromě toho, že je posadila také vystoupala na ramena fanouška, z nichž otvírák dohrávala. Jestli některé koncerty postupně nabírají na obrátkách, rozhodně to nebyl případ Lambrini Girls v Bike Jesus. Kapela od prvních tónů rozvířila smršť, kterou umnou prací s publikem dále umocňovala.

Phoebe Lunny
Zvuk nebyl v narvaném klubu valný. Kytara se ztrácela a spíš, než že by ji člověk slyšel, si ji domýšlel. Basa byla pořádně nabustrovaná, takže při hře Lilly Macieiry nebylo výjimkou, že se džíny přichylovaly k tělu v reakci na zvukové vlny, které blonďatá basistka vytvářela.
Spíš než o koncert šlo v Bike Jesus o akci. Publikum se přišlo bavit, ne přemýšlet a rozporovat, co do něj Lunny ládovala. Když požádala o kolečko běhající podle toho, jakým směrem ukázala, dostalo se jí ho. Když přišla se zvoláním Free Palestine, dostalo se jí totožné odezvy. A když chtěla natřít politiky, zeptala se, kdo je v Česku prezident a premiér a po publiku žádala, aby po ní opakovalo Fuck Fiala. A znovu si vyslechla přesně to, co chtěla.

Phoebe Lunny levitující
S řadou názorů Lambrini Girls se člověk bez problému ztotožňuje, ale bez ohledu na postoj k současné vládě Petra Fialy je humorné, že v totálním odporu k establishmentu Lambrini Girls někam přijedou a začnou hejtovat tamní politiky, aniž by o jejich činech a postojích cokoliv věděly. Je to k pousmání, dětinské a banálně hloupé.
Hudebně se vystoupení kapely pohybovalo na hraně totální syrové energie a místy až bolestivého zvukového chaosu. Paradoxně, když se kapela zaměřila na jednodušší, přímočařejší punkové skladby jako No Homo nebo Cuntology 101, zněla nejpřesvědčivěji. A šlo o hity s potenciálem, které ukázaly i trochu odlišnou tvář Lambrini Girls.

Phoebe Lunny nad publikem
Největší silou kapely na jejích živých vystoupeních není hudba, ale performativní aspekt jejich koncertu. Lunny během večera několikrát skočila do publika, hrála si s ním jako pastýř a své ovečky dokonale ovládala. Zároveň však byla zcela uvěřitelná a kromě odvážného chození po zábradlí se pustila i do crowd surfingu.
Během hodiny Lambrini Girls přehrály materiál z lednové debutové desky Who Let the Dogs Out a dodaly publiku přesně to, co od nich očekávalo – energickou show plnou interakcí, politických prohlášení a punkové energie. Spíš než o koncert šlo o happening, kde hudba sloužila jako základ pro větší společenský a politický statement. Lambrini Girls v Praze předvedly důkaz toho, že punk není o notách nebo zvukové dokonalosti. Vše podřídily jedinému cíli: uvolnit se, vyřvat, propotit oblečení a na chvíli zapomenout na svět venku. A v tomhle ohledu zaznamenaly absolutní úspěch.

Phoebe Lunny v akci