Hlavní obsah

Bláznivka na vsi: Neoddiskutovatelné právo ženy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Shutterstock

Právo ženy vystrčit pandírko

Pravidelně cvičím. Mám pak sice z těch pár dřepů svalovou horečku, no ale dobrý. Plavková sezóna si to žádá, tak budiž, i proti mé vůli. „Ibáč“ to každopádně jistí. No ale k věci. Zkrátka si představuju, že je mi zas 18…

Článek

Deník Bláznivky na vsi:

Pravidelně cvičím. Mám pak sice z těch pár dřepů svalovou horečku, no ale dobrý. Plavková sezóna si to žádá, tak budiž, i proti mé vůli. „Ibáč“ to každopádně jistí. No ale k věci. Zkrátka si představuju, že je mi zas 18, nebolí mě záda, kroutím si ladně bokama a figura je prostě "vyfigurovaná"…oooooch!

No prostě. S touhle pomýlenou představou když vyjdu ven, zatahuju tak urputně břicho a rovnám záda, až z toho zapomínám dýchat. Fakt se snažím!

No a když už tedy umdlévám na nedostatek kyslíku, nadechnu se, nedá se svítit. Ale tak nějak se ta moje kamufláž po tomto životadárném nádechu v mžiku zhroutí - a břicho, mrška, vypadne ven! Ouha…

Takhle si „onehdá“ normálně dýchám v restauraci, načež za mnou přiběhne pan kuchař, oči mu svítí vzrušením: „No gratulujemeeeee!!!“ Vyděsím se. Mám dnes narozeniny? Ale na moje narozeniny většinou sněží! A dnes je 30 ve stínu! No, nemám. Prý to bříško mě prozrazuje!

Tak hele. Mám jako ženská svoje práva, jasnačka? Tedy v této zemi alespoň. Kromě volebního taky mít občas vystrčené pandírko. A to tam ani nemusím schovávat člověka. Jasný?

https://blaznivka.webnode.cz/blog/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz