Hlavní obsah
Lidé a společnost

Prázdná rulička - byls' to ty?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Prázdná rulička - byls` to ty?

Vždycky jsem si říkala, JAK?! je proboha možné, že někdo nechá na záchodě v místě toaletního papíru prázdnou ruličku. Kdokoli. Kdokoli z vás! Ty, ty nebo TY!

Článek

Vždycky jsem si říkala, JAK?! je proboha možné, že někdo nechá na záchodě v místě toaletního papíru prázdnou ruličku. Kdokoli. Kdokoli z vás! Ty, ty nebo TY! Obzvlášť, když je nový toaleťák jaksi na dosah, jen pootočíš hlavičku, natáhneš ručičku, hééééj a je to! Alespoň u nás doma.

Nebo když někdo tu prázdnou ruličku někam ostentativně vystaví jakože na výstavku, třeba vedle těch nových toaleťáků, místo aby ji hodil do koše, „kterýžto“ se nachází „hnedlenc vedlenc“ záchodové mísy. Tohle mě FAAAKT dokáže rozpálit doběla jako málo co.

No tak dnes jsem se to JAK dozvěděla. Můj Syn s velkým S (!) nechal na záchodě v místě toaletního papíru prázdnou ruličku! Zděsila jsem se, neboť mi okamžitě doteklo, že jsem to Já (!), kdož vyrábím člověka, který bude všude po světě po sobě zanechávat na záchodech prázdné ruličky, ó můj bože, neboli OMG, jak by trefně onen Syn dodal. To je zásadní zásek ve výchově toto. Okamžitě běžím revidovat svoje osnovy!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz