Hlavní obsah
Umění a zábava

Deník Bláznivky na vsi: Máš tady zbytky vlasů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Deník Bláznivky na vsi: Máš tady zbytky vlasů!

To jsem ale „klásná“! Zhodnotím svůj odraz pyšně ve výloze lékárny, pěkně po vzoru naší dvouleté Aničky, vycházeje (ty přechodníky jedny, nikdy nevím, no) - odkud? No od kadeřnice přeci!

Článek

Deník Bláznivky na vsi:

To jsem ale "klásná"! Zhodnotím svůj odraz pyšně ve výloze lékárny, pěkně po vzoru naší dvouleté Aničky, vycházeje (ty přechodníky jedny, nikdy nevím, no) - odkud? No od kadeřnice přeci! Zpomalím krok, hříva mi také zpomaleně - pěkně jako v televizní reklamě - nadskajuje z ramen nahoru a pomalu padá zas dolů, já jakože dlouhonohá modelka (kucky kucky, heh!) hodím ten svůdný pohled s potutelným úsměvem směrem k nadšenému davu - vidíte to taky?

Střih. Hluboká minulost:

„Jé, ahoj!“ Potkávám vzdáleného srbského kamaráda. „Tys byla u holiče, viď?“ Se zářivým úsměvem odpovídám, že ano, prohrábnu pačesy a čekám na pokračování ve stylu, že mi to děsně sluší! No, tak to bych tam stála a čekala do teď, je to totiž již celých dvacet let…Zkrátka ke mně dotyčný přistoupil, dotkl se něžně mé tváře a sundal pár kraťoučkých vlásků ze zastřižených konečků, co se tam mimoděk na tu mou v tu chvíli dost vytřeštěnou tvář nalepily: „No, hned jsem to poznal, máš tady zbytky vlasů!“ Rozevřel dlaň…. Kolik a jaké pozůstatky se v ní v tu chvíli nacházely, mi bude nadosmrti utajeno, neb jsem naprosto hluboce ponížená se slzami v očích velmi rychle odkráčela…Jak křehká je duše mladé ženy a jak snadno může být pošlapána!

Vždy, když si nechávám tvořit nový účes, vytáhnu tuto historku na světlo boží. Kadeřnice pokaždé blahosklonně předstírá, že ji ještě nikdy neslyšela a od srdce se směje a já s ní a skrz rozesmátou tvář probleskují nenápadně dvě slzy schovávající můj děs v očích - proboha, hlavně ať nikoho cestou odtud nepotkám!

https://blaznivka.webnode.cz/blog/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz